Vizita ambasadorului României din Rusia în regiunea Tomsk

România vrea coopereze strâns cu regiunea Tomsk din Rusia

214
Ambasadorul României în Rusia, Vasile Soare, a discutat perspectivele de cooperare în domeniul educației, cultură și știință între România și regiunea Tomsk din Federația Rusă.

CHIȘINĂU, 23 mar — Sputnik, Octavian Racu. Ambasadorul României în Rusia, Vasile Soare, a sosit vineri cu o vizită oficială în orașul Tomsk, unde a discutat cu guvernatorul regiunii, Serghei Jvachkin, despre perspectivele cooperării româno-ruse în domeniul educației și culturii.

Deocamdată, schimburile comerciale între regiunea Tomsk și România nu sunt semnificative. Tomsk export în România echipament optic și oferă servicii în domeniul IT, achiziționând în România tehnologii pentru industria de patiserie, tricotaje și îmbrăcăminte. La întrevederea de astăzi cu diplomatul român, guvernatorul regiunii Tomsk a propus părții române intensificarea cooperării în domeniul educației și științei.

"Știu că anul trecut ați fost la noi într-o vizită neoficială. Vizita oficială pe care ați efectuat-o astăzi înseamnă că Tomskul nu vă este indiferent", a spus guvernatorul Serghei Jvachkin, potrivit portalului administrației regionale.

În afară de aceasta, ambasadorul urmează să participe la inaugurarea la Tomsk a unui centru de cultură românească „Casa Mare", anunță portalul RIA Tomsk.

„Comunitatea românească din Tomsk nu este mare, în special, e vorba de persoane în etate. O perioadă îndelungată aceștia nu au beneficiat de niciun sprijin cultural din partea patriei lor istorice. Acum, sper, această situație se va schimba", a menționat ambasadorul român în timpul întâlnirii sale cu guvernatorul regiunii Tomsk.

Soare a subliniat că centrul de cultură românească "Casa Mare", care va fi inaugurat vineri la Tomsk, se va concentra pe o dezvoltare multilaterală a relațiilor culturale între România și regiunea Tomsk.

Vizita ambasadorului român în regiunea Tomsk din Rusia
Vizita ambasadorului român în regiunea Tomsk din Rusia

"Ne bucurăm foarte mult de deschiderea centrului de cultură românească la Tomsk. Sper ca acesta să aducă o notă românească în simfonia diversității culturale. În regiunea Tomsk locuiesc peste 100 de etnii. Anul trecut, între instituțiile superioare de învățământ din România și cele din Tomsk au fost încheiate acorduri de cooperare, iar noi vom fi bucuroși să primim la noi specialiștii români", a menționat Jvachkin.

Guvernatorul a menționat că pe 16 mai, la Moscova, va avea loc o prezentare a regiunii Tomsk, organizată de ministerul Afacerilor Externe, eveniment la care sunt invitați și reprezentanții diplomatici români.

214
Tagurile:
regiunea, centrul cultural, Casa Mare, ambasadorul româniei în rusia, vizita oficială, Cooperare, Vasile Soare, Tomsk, Rusia, România
Тема:
Relațiile româno-ruse (255)
Tematic
România va cumpăra mai mult gaz din Rusia
BORu: România şi Rusia trebuie să lupte împotriva asaltului nonvalorilor din UE
Oamenii de afaceri din România își îndreaptă privirea spre Rusia
România va coopera cu o regiune din Rusia
Cooperare între Bisericile Ortodoxe din România și Rusia
Rusia și România își propun relansarea relațiilor culturale
Delegație din Rusia, la inaugurare unui cimitir militar din România
România și Rusia reiau dialogul economic
Experții pe politică externă din România cer reluarea dialogului cu Rusia
Спецпроект Обучение планшетной грамоте для людей старшего возраста в Москве

Cum facem bani cu ajutorul rețelelor de socializare?

84
(reînnoit 17:52 23.01.2021)
Vadim Cușnir, manager al comunității Social Media în Culise, a vorbit în cadrul emisiunii ”Sputnik Matinal” despre tehnicile eficiente de promovare a startup-rilor pe rețelele de socializare.
Cum să facem bani cu ajutorul rețelelor de socializare?

Utilizate eficient, rețelele de socializare ne ajută să vindem un produs, să facem mai mulți bani sau să devenim renumiți. Pentru aceasta este suficient să aplicăm simple tehnici de marketing, să transmitem mesaje coerente și ingenioase și să avem răbdare. Despre pașii care trebuie urmați, în acest scop, a vorbit în cadrul emisiunii ”Sputnik Matinal”, Vadim Cușnir, manager al comunității Social Media în Culise.

Persoanele care încep afaceri mici sunt încurajate să facă, periodic, live-uri pe rețelele de socializare. Această tehnică atrage atenția publicului care, ulterior, va solicita sau va recomanda produsul sau serviciul promovat.

”Există așa o persoană care se numește Corina. Ea face cursuri de engleză. În decurs de jumătate de an a devenit cunoscută în Chișinău datorită live-rilor pe rețeaua de socializare. O dată în săptămână ea făcea un live și vorbea despre activitatea ei. În prezent, ea este tăguită de fiecare dată când cineva se interesează despre cursuri de limba engleză. Ce a ajutat-o pe ea? Faptul că făcea constant live și vorbea despre activitatea ei”, a povestit Vadim Cușnir.

Storytelling este o altă tehnică de promovare eficientă a unei activități pentru rețelele de socializare. Aceasta reprezintă o poveste despre activitatea unei persoane sau instituții, relatată simplu și captivant.

”Povestești de ce ești implicat în această activitate. Vorbești despre dificultățile prin care ai trecut, cu ce provocări te confrunți și care este feedback-ul clienților. Este cea mai ușoară metodă de a atrage atenția. Textul trebuie să fie scurt și să respecte acea structură predată în școală:  introducere, cuprins și încheiere. Începutul unui storytelling trebuie să fie captivant. Fie începem cu un citat, fie cu o întrebare. Iar în text trebuie să se regăsească mesajul din citat sau răspunsul la întrebare”, a precizat Vadim Cușnir.

Ce greșeli trebuie evitate în procesul de promovare a unei afaceri pe rețelele de socializare aflați din interviu.

Autor: Maria Dimineț

84
Tagurile:
Rețele de socializare, Bani

Загрузка...
Vaccinare în România, faza a II-a

Peste 800.000 de români s-au programat pentru vaccinare în etapa a II-a

59
(reînnoit 17:49 23.01.2021)
829.349 de români s-au programat pentru etapa a doua de vaccinare în perioada 15 ianuarie – 23 ianuarie.

BUCUREȘTI, 23 ian - Sputnik. Platforma informatică programare.vaccinare-covid.gov.ro  a înregistrat în perioada 15 ianuarie 2021, orele 15:00 - 23 ianuarie, orele 09:00 programări pentru un număr de 829.349 persoane din etapa a II-a de vaccinare. Dintre aceștia, 340.885 adulți sunt adulți peste 65 ani, 184.916 persoane cu afecțiuni cronice și 303.548 angajați din domenii esențiale.

Din punct de vedere al modalității de accesare a platformei, programarea persoanelor din etapa II s-a realizat astfel:

- individual direct în platformă - 323.779 de persoane

- prin intermediul medicilor – 150.290 de persoane

- telefonic, prin Call Center - 93.017 de persoane

- prin intermediul angajatorului - 262.263 de persoane din domenii esențiale.

De altfel, premierul Florin Cîţu a afirmat astăzi despre campania de vaccinare că aceasta merge bine și a precizat că își păstrează obiectivul ca 10,4 milioane de români să fie vaccinaţi, cu ambele doze, până la sfârşitul lunii septembrie.

"Campania de vaccinare merge bine. Toate ţările depind de numărul de doze de vaccin. Totuşi, datele arată clar că România este printre ţările care au pregătit foarte bine această campanie. Continuăm în acelaşi ritm şi păstrăm obiectivul de a vaccina 10,4 milioane de români, cu ambele doze, până la sfârşitul lui septembrie şi cel puţin 1,2 milioane români, cu ambele doze, până la 29 martie", a scris premierul astăzi pe Facebook.

Totodată, premierul a repetat importanţa respectării "peste tot şi tot timpul" a regulilor de protecţie anti-coronavirus. El a arătat că doar în acest mod s-a redus numărul de infectări.

59
Tagurile:
Vaccinare
Tematic
Liderii UE au discutat despre pașaportul de vaccinare împotriva COVID-19
Iohannis, ”implicat” în vaccinare: formalisme și truisme
Grecia începe să elibereze certificate digitale de vaccinare

Загрузка...