Nigel Farage

(VIDEO) Naţionaliştii englezi atacă PSD pentru legalizarea furtului

39
Euroscepticul britanic Nigel Farage atacă România şi spune că o ţară care legalizează furtul nu are ce căuta în Uniunea Europeană, acesta susţinând că în România corupţia este endemică.

BUCUREŞTI, 12 feb — Sputnik. Situaţia politică din România, devenind pe zi ce trece tot mai critică şi de necontrolat, este analizată de unul din cei mai mari naţionalişti ai Marii Britanii, Nigel Farage.

Euroscepticul Nigel Farage a declarat pentru o emisiunea radio că în România corupţia este absolut endemică.

"Ţara nu a făcut tranziţia de la anii pe care i-a trăit în comunism la o democraţie occidentală, în adevăratul sens al cuvântului. Mi se pare greu de crezut că suntem în aceeaşi Uniune cu o ţară care se află într-o situaţie precum România", a declarat Farage.

Politicianul britanic, unul din colaboratorii preşedintelui american Donald Trump, a fost liderul partidului eurosceptic UKIP, iar în trecut a mai declarat că are documente privind activitatea în Marea Britanie a unor grupări criminale din România.

Unul din ascultătorii postului de radio unde a vorbit Nihel Farage l-a acuzat pe acesta de rasism şi homofobie în urma declaraţiilor sale.

39
Tagurile:
corupție, grupări criminale, eurosceptic, Nigel Farage, Marea Britanie
Tematic
Lupta „împotriva corupției” transformă România într-un stat totalitar
TIR

Europarlamentar român despre transportul european: ”Cum elimină Vestul concurența din Est”

10
(reînnoit 10:10 11.07.2020)
Europarlamentarul PSD Mihai Tudose a avut o ieșire foarte dură împotriva noilor reglementări votate de Paramentul European în domeniul transporturilor, diagnosticul său fiind foarte clar: Vestul a eliminat în acest fel concurența transportatorilor din Est.

BRUXELLES, 11 iul - Sputnik, Daniela Porovăț. Mihai Tudose, fost premier și actual europarlamentar al PSD, i-a cerut premierului Ludovic Orban, într-un editorial publicat de Digi24, să pregătească atacarea la Curtea de Justiție a UE a noilor regulamente pe transporturi prin care ”Vestul elimină concurența din Est”.

Aceste regulamente contravin tratatelor Uniunii, Pactului Ecologic European și obiectivelor privind neutralitatea climatică și redresarea economică, argumentează Tudose.

”Este revoltător faptul că statele occidentale și-au mobilizat guvernele și europarlamentarii pentru a impune norme restrictive transportatorilor est-europeni. Practic, se urmărește scoaterea de pe piața europeană a firmelor de transport din Est. România și alte opt state membre, care vor fi direct afectate, au făcut eforturi în Consiliu și în Parlamentul European pentru a stopa acest pachet legislativ fără precedent. Fără succes, din păcate”, descrie europarlamentarul situația.

Tudose nu face economie de cuvinte dure, iar criticile la adresa UE sunt pe măsură:

”Așa arată unitatea europeană? Asta e solidaritatea atât de mult clamată? Ni se cere să fim solidari, de exemplu, când vine vorba de migrație, dar iată că suntem scoși în mod incorect din jocul economic! Și asta cu încălcarea principiului liberei circulații a bunurilor și persoanelor, care constituie fundamentul Pieței Interne europene...”, arată Tudose în editorialul amintit.

Europarlamentarul se întreabă, de altfel, de ce a fost atât de urgent votul din plenul europarlamentar, de ce nu s-a așteptat, așa cum era normal, rezultatul unui studiu de impact privind impactul de mediu și asupra funcționării Pieței Unice al normelor Pachetului Mobilitate, aflat în derulare.

”De ce nu s-a ținut cont de solicitarea noastră, a eurodeputaților din Est, de a se amâna decizia, având în vedere impactul pandemiei asupra economiei în general și a transporturilor în particular?”, se întreabă Tudose cu tâlc, acesta observând că se vorbește atât despre relansarea transportului, dar în practică se distruge un segment important de piață, ceea ce va înrăutăți situația social-economică, deja precară, din noile state membre ale Uniunii.

Tudose apreciază faptul că Adina Vălean, comisarul pentru Transporturi, a atenționat că întoarcerea obligatorie a camioanelor goale în statul de bază la fiecare opt săptămâni va cauza deficiențe în sistemul de transport, inclusiv congestionarea traficului, și creșterea poluării, prin emisii sporite în mod inutil.

Dar Tudose avertizează că acest ”nou regim protecționist impus de statele vestice va afecta grav economia românească, în condițiile în care transporturile înseamnă 400.000 de angajați și jumătate din excedentul comerțului extern cu servicii al României, adică un câștig anual pentru țară de peste 4 miliarde de euro”.

Din acest motiv, singura soluție, spune Tudose, este ca Guvernul să pregătească sesizarea Curții de Justiție a Uniunii Europene pentru a combate modul neloial în care vechile state membre își elimină concurența!

În final, Tudose încheie cu o notă amară, arătând că el nu dă un mesaj anti-european, ci unul pentru o Europă cu adevărat unită și solidară în fapte, nu doar în vorbe și în funcție numai de interesele unora!

Fii la curent cu toate știrile din Moldova și din lume! Abonează-te la canalul nostru din Telegram >>>
Privește Video și ascultă Radio Sputnik Moldova

10
Tagurile:
Europarlamentar, Vestul, Transportatori

Загрузка...
Ludovic Orban

Orban, anunțul momentului: vrea controale dure în toată țara

58
Premierul României a solicitat prefecților și șefilor de instituții cu atribuții în combaterea pandemiei de COVID-19 ca, în vedere asigurării respectării regulilor de protecție a sănătății oamenilor, să amplifice la maximum controalele.

BUCUREȘTI, 11 iul – Sputnik, Georgiana Arsene. Ludovic Orban a explicat că România se confruntă cu o creștere îngrijorătoare a numărului de cazuri de infectări cu noul coronavirus și că datoria instituțiilor statului este de a lupta cu toate armele legale de care dispun pentru apărarea sănătății și vieții oamenilor.

De asemenea, Orban a precizat că sunt zone și activități unde autoritățile se confruntă cu o încălcare gravă a regulilor care generează riscuri majore pentru sănătatea cetăţenilor care participă la aceste activităţi sau intră în contact cu alţi oameni.

Premierul a dat detalii despre activitățile care trebuie controlate cu prioritate.

"În ceea ce priveştecomerţul, solicit orientarea controalelor în supermarketuri, în pieţe, cu precădere în pieţele închise sau semi-închise. De asemenea, cred că va trebui să controlăm şi târguri, bâlciuri, chiar dacă se organizează în aer liber, va trebui să asigurăm respectarea regulilor", a spus Orban.

Mai mult, acesta a solicitat să se intensifice controalele pe zona transportului public, la metrou și în zona transportului feroviar.

Controale masive vor fi la terase, restaurante și benzinării.
Nici locurile de joacă nu au fost uitate. Și aceasta pentru că Orban a declarat că Poliția locală trebuie să fie prezentă la locurile de joacă pentru copii. Oamenii legii ar trebui să atragă atenția părinților și bunicilor că își pun în pericol copiiidacă utilizează locurile de joacă şi în parcurile unde se joacă şah, table.

Alte zone luate în vizor sunt instituțiile publice - ANAF, Direcţiile de Impozite şi Taxe Locale, Registrul Comerţului, precum şi la cele ale companiilor care furnizează servicii şi trebuie să asigure respectarea regulilor pentru clienţii lor care vin să îşi plătească facturile.

Primul ministru a cerut prefecților și tuturor serviciilor deconcentrate să se implice la cel mai înalt grad. Vorbim despre Direcțiile de Sănătate Publică, Direcțiile Sanitar-Veterinare, Oficiile de Protecţia Consumatorului și ITM, Inspecţia Muncii.

Fii la curent cu toate știrile din Moldova și din lume! Abonează-te la canalul nostru din Telegram >>>
Privește Video și ascultă Radio Sputnik Moldova

58
Tagurile:
Controale, Ludovic Orban
Tematic
Tudose îi dă palme lui Orban… să-l trezească: ”Vise, taică Ludovic, din păcate doar vise!”
Orban: ”Nu vom ezita să luăm nici o măsură, ne-am confruntat cu campanii organizate!”
Iohannis, cea mai surprinzătoare conferință de presă – l-a pus la punct pe Orban!

Загрузка...