Oameni decedați într-o busculadă în Israel

106
(reînnoit 13:35 30.04.2021)
  • Medicii și salvatorii remediază consecințele și oferă asistență victimelor busculadei pe Muntele Meron, nordul Israelului
  • Forțele de securitate israeliene rețin un protestatar palestinian în orașul vechi din Ierusalim pe 29 aprilie 2021.
  • Medicii și salvatorii remediază consecințele și oferă asistență victimelor busculadei pe Muntele Meron, nordul Israelului
  • Medicii și salvatorii remediază consecințele și oferă asistență victimelor busculadei pe Muntele Meron, nordul Israelului
  • Evreii ortodocși din orașul Meron din nordul Israelului, la locul unei busculade care a avut loc noaptea în timpul unei întâlniri religioase
  • Credincioșii iudei cântă și dansează stând pe tribună în timpul evenimentului Lag B'Omer în Muntele Meron, nordul Israelului, 29 aprilie 2021.
  • Elicopterul militar israelian evacuează pelerinii evrei răniți
  • Salvatorii transportă un cadavru la o ambulanță pe muntele Meron
  • O stradă aglomerată din orașul Meron din nordul Israelului
  • Medicii și salvatorii remediază consecințele și oferă asistență victimelor busculadei pe Muntele Meron, nordul Israelului
  • Forțele de securitate israeliene rețin un protestatar palestinian în orașul vechi din Ierusalim pe 29 aprilie 2021.
  • Evreii ortodocși din orașul Meron din nordul Israelului, la locul unei busculade care a avut loc noaptea în timpul unei întâlniri religioase
  • Medicii și salvatorii remediază consecințele și oferă asistență victimelor busculadei pe Muntele Meron, nordul Israelului
  • Tinerii evrei ultra-ortodocși stau lângă un foc în Ierusalim în timpul Lag B'Omer
Peste 44 de persoane au decedat într-o busculadă formată în timpul pelerinajului tradițional iudaic în nordul Israelului.

Peste 44 de persoane au decedat în urma unei busculade enorme, formate în timpul unui pe pelerinaj iudeu în nordul Israelului. Tragedia a avut loc în Meron, locul unde este înmormântat rabinul Shimon Bar Yochai, un înțelept talmudic din secolul al II-lea, unde evreii ultra-ortodocși se adună pentru a marca sărbătoarea Lag BaOmer.

Ministerul Sănătății a Israelului anunță că medicii au acordat primul ajutor la 150 de persoane rănite, dintre care șase se află într-o stare critică, iar 18 – într-o stare foarte gravă.

106
  • Medicii și salvatorii remediază consecințele și oferă asistență victimelor busculadei pe Muntele Meron, nordul Israelului
    © AP Photo

    Medicii și salvatorii remediază consecințele și oferă asistență victimelor busculadei pe Muntele Meron, nordul Israelului

  • Forțele de securitate israeliene rețin un protestatar palestinian în orașul vechi din Ierusalim pe 29 aprilie 2021.
    © AFP 2021 / Ahmad Gharabli

    Forțele de securitate israeliene rețin un protestatar palestinian în orașul vechi din Ierusalim pe 29 aprilie 2021.

  • Medicii și salvatorii remediază consecințele și oferă asistență victimelor busculadei pe Muntele Meron, nordul Israelului
    © REUTERS / Stringer

    Medicii și salvatorii remediază consecințele și oferă asistență victimelor busculadei pe Muntele Meron, nordul Israelului

  • Medicii și salvatorii remediază consecințele și oferă asistență victimelor busculadei pe Muntele Meron, nordul Israelului
    © REUTERS / David Cohen-JINIPIX / JINI PHOTO AGENCY LTD

    Medicii și salvatorii remediază consecințele și oferă asistență victimelor busculadei pe Muntele Meron, nordul Israelului

  • Evreii ortodocși din orașul Meron din nordul Israelului, la locul unei busculade care a avut loc noaptea în timpul unei întâlniri religioase
    © AFP 2021 / Jack Guez

    Evreii ortodocși din orașul Meron din nordul Israelului, la locul unei busculade care a avut loc noaptea în timpul unei întâlniri religioase

  • Credincioșii iudei cântă și dansează stând pe tribună în timpul evenimentului Lag B'Omer în Muntele Meron, nordul Israelului, 29 aprilie 2021.
    © REUTERS / Stringer

    Credincioșii iudei cântă și dansează stând pe tribună în timpul evenimentului Lag B'Omer în Muntele Meron, nordul Israelului, 29 aprilie 2021.

  • Elicopterul militar israelian evacuează pelerinii evrei răniți
    © AFP 2021 / Jalaa Marey

    Elicopterul militar israelian evacuează pelerinii evrei răniți

  • Salvatorii transportă un cadavru la o ambulanță pe muntele Meron
    © REUTERS / Ronen Zvulun

    Salvatorii transportă un cadavru la o ambulanță pe muntele Meron

  • O stradă aglomerată din orașul Meron din nordul Israelului
    © AFP 2021 / Jack Guez

    O stradă aglomerată din orașul Meron din nordul Israelului

  • Medicii și salvatorii remediază consecințele și oferă asistență victimelor busculadei pe Muntele Meron, nordul Israelului
    © AFP 2021 / United Hatzalah

    Medicii și salvatorii remediază consecințele și oferă asistență victimelor busculadei pe Muntele Meron, nordul Israelului

  • Forțele de securitate israeliene rețin un protestatar palestinian în orașul vechi din Ierusalim pe 29 aprilie 2021.
    © AFP 2021 / Ahmad Gharabli

    Forțele de securitate israeliene rețin un protestatar palestinian în orașul vechi din Ierusalim pe 29 aprilie 2021.

  • Evreii ortodocși din orașul Meron din nordul Israelului, la locul unei busculade care a avut loc noaptea în timpul unei întâlniri religioase
    © REUTERS / Ronen Zvulun

    Evreii ortodocși din orașul Meron din nordul Israelului, la locul unei busculade care a avut loc noaptea în timpul unei întâlniri religioase

  • Medicii și salvatorii remediază consecințele și oferă asistență victimelor busculadei pe Muntele Meron, nordul Israelului
    © REUTERS / Ronen Zvulun

    Medicii și salvatorii remediază consecințele și oferă asistență victimelor busculadei pe Muntele Meron, nordul Israelului

  • Tinerii evrei ultra-ortodocși stau lângă un foc în Ierusalim în timpul Lag B'Omer
    © AP Photo / Sebastian Scheiner

    Tinerii evrei ultra-ortodocși stau lângă un foc în Ierusalim în timpul Lag B'Omer

Tagurile:
Israel

Foto: Divorțul miliardarilor: Bill și Melinda s-au despărțit

88
  • Bill Gates cu soția Melinda în timpul unui interviu în Kirkland, Washington, 2019.
  • Bill Gates cu soția sa Melinda la o săptămână după nuntă, 1994.
  • Bill Gates și soția sa, Melinda, la inaugurarea noii clădiri a Facultății de Drept a Universității din Washington din Seattle, 2001.
  • Bill Gates cu soția sa Melinda la o întâlnire cu regina Elisabeta a II-a a Marii Britanii, 2005.
  • Bill Gates cu soția sa Melinda la Palatul Buckingham din Londra, 2005.
  • Bill Gates cu soția sa Melinda în Bangladesh, 2005.
  • Bill Gates cu soția sa Melinda în India, 2011
  • Bill Gates cu soția Melinda la deschiderea Fundației Bill & Melinda Gates din Seattle, Washington, 2011.
  • Bill Gates cu soția sa Melinda la conferința Allen & Co din Sun Valley, SUA, 2014
  • Bill Gates cu soția sa Melinda și fiica cea mai mică Phoebe Adele, 2017
  • Fondatorul Microsoft, Bill Gates, împreună cu soția sa, Melinda, la Paris, 2017
În cei 27 de ani de căsătorie, cuplul Gates a crescut trei copii și a creat o fundație caritabilă care operează în întreaga lume.

Fondatorul Microsoft și miliardarul Bill Gates a publicat în Twitter anunțul despre divorțul său.

“După mai multe reflecții și lucru asupra relațiilor noastre, am decis să punem capăt căsătoriei noastre”, se menționează în declarația comună a soților.

Deocamdată, nu a fost dezvăluită aspectul financiar al divorțului, însă Gates reprezintă cinci cei mai bogați oameni de afaceri, bunurile familiei fiind apreciate la o valoare de 130 de miliarde de dolari.

Vă prezentăm o selecție din cele mai interesante poze ale cuplului Gates.

 

88
  • Bill Gates cu soția Melinda în timpul unui interviu în Kirkland, Washington, 2019.
    © AP Photo / Elaine Thompson

    Bill Gates cu soția Melinda în timpul unui interviu în Kirkland, Washington, 2019.

  • Bill Gates cu soția sa Melinda la o săptămână după nuntă, 1994.
    © AP Photo / Dave Weaver

    Bill Gates cu soția sa Melinda la o săptămână după nuntă, 1994.

  • Bill Gates și soția sa, Melinda, la inaugurarea noii clădiri a Facultății de Drept a Universității din Washington din Seattle, 2001.
    © AP Photo / Andy Rogers

    Bill Gates și soția sa, Melinda, la inaugurarea noii clădiri a Facultății de Drept a Universității din Washington din Seattle, 2001.

  • Bill Gates cu soția sa Melinda la o întâlnire cu regina Elisabeta a II-a a Marii Britanii, 2005.
    © AFP 2021 / Pool / Chris Young

    Bill Gates cu soția sa Melinda la o întâlnire cu regina Elisabeta a II-a a Marii Britanii, 2005.

  • Bill Gates cu soția sa Melinda la Palatul Buckingham din Londra, 2005.
    © AFP 2021 / Adrian Dennis

    Bill Gates cu soția sa Melinda la Palatul Buckingham din Londra, 2005.

  • Bill Gates cu soția sa Melinda în Bangladesh, 2005.
    © AP Photo / Gazi Sarwar

    Bill Gates cu soția sa Melinda în Bangladesh, 2005.

  • Bill Gates cu soția sa Melinda în India, 2011
    © AP Photo / Aftab Alam Siddiqui

    Bill Gates cu soția sa Melinda în India, 2011

  • Bill Gates cu soția Melinda la deschiderea Fundației Bill & Melinda Gates din Seattle, Washington, 2011.
    © AP Photo / Elaine Thompson

    Bill Gates cu soția Melinda la deschiderea Fundației Bill & Melinda Gates din Seattle, Washington, 2011.

  • Bill Gates cu soția sa Melinda la conferința Allen & Co din Sun Valley, SUA, 2014
    © REUTERS / Rick Wilking

    Bill Gates cu soția sa Melinda la conferința Allen & Co din Sun Valley, SUA, 2014

  • Bill Gates cu soția sa Melinda și fiica cea mai mică Phoebe Adele, 2017
    © AFP 2021 / Getty Images North America / Jamie McCarthy

    Bill Gates cu soția sa Melinda și fiica cea mai mică Phoebe Adele, 2017

  • Fondatorul Microsoft, Bill Gates, împreună cu soția sa, Melinda, la Paris, 2017
    © REUTERS / Pool / Kamil Zihnioglu

    Fondatorul Microsoft, Bill Gates, împreună cu soția sa, Melinda, la Paris, 2017

Tagurile:
Bill Gates

Загрузка...

Foto: Cum Fiat a influențat producția de mașini URSS

141
(reînnoit 13:49 06.05.2021)
50 de ani în urmă, în Torino, a fost semnat acordul „Cu privire la cooperarea în dezvoltarea proiectării automobilului, proiectul unei fabrici de automobile și construcția acesteia în URSS”.

La începutul lunii aprilie 1966, președintele Consiliului de Miniștri al URSS, Alexei Kosîgin, a anunțat necesitatea construirii unei noi fabrici de automobile în țară. Cooperarea cu companiile americane și vest-germane a fost exclusă, în timp ce Italia, unde forțele de stânga erau puternice, era de preferat.

Liderul comuniștilor italieni, Palmiro Togliatti, a fost considerat un mare prieten al URSS; după moartea sa, în 1964, a fost numit orașul Stavropol din regiunea Kuibîșev (acum regiunea Samara).

Drept urmare, alegerea a căzut pe concernul Fiat, care avea experiență de cooperare economică cu URSS încă din anii 1920. Au existat și argumente comerciale în favoarea acestei opțiuni: Fiat a fost de acord nu numai să construiască o fabrică de asamblare a mașinilor, apoi să o transfere în proprietatea guvernului sovietic, ci să acorde URSS dreptul de a produce o mașină modernă pe ea și de a o vinde în propriile interese.

La 4 mai 1966, la Torino (Italia), ministrul industriei auto din URSS, Alexander Tarasov, și președintele concernului italian Fiat, Vittorio Valletta, au semnat protocolul „Cu privire la cooperarea în dezvoltarea proiectării automobilului, proiectul unei fabrici de automobile și construcția acesteia în URSS”.

Acesta a prevăzut dezvoltarea în comun a proiectării producerii în masă a unui automobil de pasageri pe baza modelului Fiat-124, precum și proiectarea și construcția în comun a unei fabrici de automobile în orașul Togliatti pentru producția acestui automobil.

Evgheni Primakov
© Sputnik / Владимир Федоренко

La 20 iulie 1966, Comitetul Central al PCUS și Consiliul de Miniștri al URSS au adoptat o rezoluție privind construcția unei fabrici de automobile cu o capacitate de 600 de mii de mașini pe an în orașul Togliatti. Construcția Uzinei de automobile Volga (VAZ) a început în ianuarie 1967 și a fost imediat declarată proiect de mare prioritate unională. La chemarea Comitetului Central al Komsomolului, opt mii de tineri specialiști și muncitori au ajuns la Togliatti.

În paralel cu construcția, inginerii Fiat finalizau proiectarea tehnică a fabricii. Prin acord, concernul a transferat drepturile asupra producției a două modele de mașini către URSS. Modelul de bază („mașina numărul 1”) a fost Fiat-124, prezentat pentru prima dată la Paris în primăvara anului 1966 și ulterior recunoscut drept „mașina anului” în Europa. Fiat-124S ​​de lux a devenit ca „mașina numărul 2”.

În urma testelor efectuate în URSS, inginerii italieni au făcut aproximativ 800 de modificări în designul modelului de bază. Testele operaționale ale mașinii rezultate VAZ-2101 („kopeicka”) au început în februarie 1968. Și-a primit numele oficial „Jiguli” la 7 septembrie 1970 în urma rezultatelor unei competiții din întreaga Uniune, la care au fost trimise aproximativ 30 de mii de variante. În 1973 a apărut numele „Lada” pentru mașinile de export.

În total, peste 15 milioane de Jiguli au fost produse în URSS / RF (aproximativ 4 milioane au reprezentat modelul 2106).

Punctul final a fost stabilit la 17 septembrie 2012 prin întreruperea ultimului model clasic VAZ-2104.

141
  • © Sputnik / Igor Svetlov

    Vizita delegației italiene în URSS.
    Șeful Direcției Principale a Ministerului Comerțului Exterior al URSS, Vladimir Sușkov, și președinte de onoare al concernului italian Fiat Vittorio Valetta (de la dreapta la stânga) după semnarea unui acord privind construcția în comun a unei fabrici de autoturisme în URSS.

  • © Sputnik / Юрий Абрамочкин

    Construcția Uzinei de Automobile de pe Volga (VAZ) în orașul Togliatti, regiunea Samara.

  • © Sputnik / Yury Abramochkin

    O brigadă execută lucrările de finisaj la Uzina de Automobile de pe Volga (VAZ) în orașul Togliatti, regiunea Samara.

  • © Sputnik / A.Kelberg

    Mașină FIAT-124 la teste pe drumurile din Krasnodar.

  • © Sputnik / A.Blokhin

    Волжский автомобильный завод. Одна из поточных линий в цехе окраски автомобильных кузовов.

  • © Sputnik

    Schima autoturismului Jiguli. Fabrica de automobile de pe Volga, orașul Togliatti. Reproducere.

  • © Sputnik / Yury Evsukov

    Fabrica de automobile de pe Volga (acum AvtoVAZ). Secțiunea departamentului de control tehnic (QCD) al transportorului principal.

  • © Sputnik / Yury Abramochkin

    Înainte de începerea schimbului la VAZ (Fabrica de Automobile de pe Volga) din Toliatti.

  • © Sputnik / Yury Abramochkin

    Fabrica de automobile Volga (acum AvtoVAZ) din orașul Togliatti. Mașinile sovietice cu tracțiune spate VAZ-2101 "Jiguli" pe pista de testare.

  • © Sputnik / Yury Evsukov

    Fabrica de automobile Volga (acum AvtoVAZ) din orașul Togliatti. Transportorul principal al uzinei.

  • © Sputnik / Yury Abramochkin

    Fabrica de automobile Volga (acum AvtoVAZ) din orașul Togliatti. Transportorul principal al uzinei.

  • © Sputnik / Lev Ivanov

    Director general al Fabricii de Automobile de pe Volga, Viktor Nikolaevici Poliakov, și magnatul industrial american Henry Ford.

  • © Sputnik / Yury Abramochkin

    Mașinile Fabricii de Automobile de pe Volga (acum AvtoVAZ).

  • © Sputnik / Yury Abramochkin

    Mașinile Fabricii de Automobile de pe Volga (acum AvtoVAZ).

Tagurile:
URSS

Загрузка...
Vaccinul Johnson & Johnson

În SUA vor fi distruse 70 de milioane de doze ale vaccinului Johnson & Johnson

0
(reînnoit 18:27 07.05.2021)
La întreprinderile din Baltimore au fost confundate ingridientele a două vaccinuri diferite împotriva COVID-19, fiind compromise milioane de doze ale vaccinului Johnson & Johnson.

CHIȘINĂU, 7 mai – Sputnik. SUA ar putea retrage peste 70 de milioane de doze ale vaccinului companiei Johnson & Johnson din cauza riscului de poluare, informează RIA Novosti, cu referință la New York Times.

La o întreprindere din Baltimore, în timpul procesului de producție a vaccinului au fost greșite ingredientele pentru două vaccinuri împotriva COVID-19, iar în consecință au fost compromise peste 15 milioane de doze ale preparatului Johnson & Johnson.

Potrivit unei surse guvernamentale, Administrația SUA pentru Alimente și Medicamente este îngrijorată în privința compromiterii altor loturi ale preparatului, care au fost produse odată cu dozele greșite. Acum autoritatea americană examinează chestiunea distrugerii a peste 70 de milioane de doze ale vaccinului Johnson & Johnson, produse la această fabrică.

Potrivit publicației, numărul total al dozelor “suspecte” ale vaccinului Johnson & Johnson, ajunse în UE, Canada, Africa de Sud, constituie de la șase la nouă milioane.

Mai devreme, autoritățile de reglementare a medicamentelor din SUA, FDA și CDC au eliminat restricțiile pentru utilizarea preparatului împotriva COVID-19 Johnson & Johnson. Cele două instituții consideră că vaccinul trebuie să fie utilizat în continuare, fiind convinse că acesta este sigur și eficient.

0
Tagurile:
Johnson & Johnson, SUA, vaccin
Tematic
Valery Kuzmin, despre deosebirile dintre Sputnik V și alte vaccinuri – cifre concrete
Maia Sandu s-a vaccinat LIVE împotriva COVID-19 - video
Maia Sandu s-a vaccinat… cu un mesaj politic
Maratonul vaccinării: Guvernul nu mai știe cum să convingă românii

Загрузка...