Poliția Română

Conflict între instituții! Sindicatul Poliției cere anchetă la Parchetul General

164
Federația Sindicatelor Democrate a Polițiștilor din România „Al. I. Cuza”, demers fără precedent: solicită Parchetului General să verifice datele neoficiale apărute în presă, acuzând o scurgere ilegală de informații.

BRUXELLES, 30 iulie - Sputnik, Daniela Porovăț. Federația Sindicatelor Democrate a Polițiștilor din România „Al.I. Cuza” a solicitat Procurorului General al României verificarea informațiilor apărute în mass-media pentru ca „toți cetățenii României și comunitatea internațională să cunoască adevărul în mod oficial”.

 „Solicitare către Procurorul General al României pentru verificarea informațiilor apărute în mass-media”, este denumirea actului transmis de sindicatul polițiștilor către Parchetul General.

”Având în vedere că în ultimele zile au apărut în media foarte multe informații neoficiale, care au indus populației o stare de nesiguranță și neîncredere în instituțiile statului, fapt ce poate crea o gravă criză de sistem, solicităm imperativ Procurorului General al României, declanșarea procedurilor de verificare a acestor aspecte, pentru ca Președintele României, Guvernul României, cetățenii României, comunitatea internațională să cunoască adevărul în mod oficial”, se spune în solicitarea polițiștilor.

Potrivit documentului, ”dacă informațiile apărute în mass-media sunt reale, aceasta înseamnă că au fost furnizate date din cadrul urmăririi penale, lucru extrem de grav, dacă informațiile apărute în mass-media nu sunt reale, aceasta înseamnă că opinia publică a fost adusă în starea de surescitare, tocmai pe acest fond”.

Solicitarea mai atrage atenția că în cursul zilei de 28.07.2018, în cadrul emisiunilor de știri ale posturilor de televiziune, a apărut informația referitoare la decesul celor doua fete din Caracal, înainte ca familiile acestora să fi fost informate oficial, fapt ce a determinat deplasarea în regim de urgentă a ambulanței la fața locului.

164
Tagurile:
Parchetul General, Sindicate, Caracal
Тема:
Fetele dispărute din Caracal - crimă odioasă (225)
Tematic
Șocant! Localnicii furioși au încercat să îl linșeze pe criminalul din Caracal
Cazul Caracal explodează! Cumpănașu acuză: Macron, implicat într-o Achiziție mare a STS
Decizie bombă a PSD – aparent de neînțeles, dar cu șanse de maxim succes!
Mircea Badea, ipoteză surpriză despre crima din Caracal – cum putea fi comisă!
Cumpănașu a recunoscut în fața lui Ciutacu: ”Amenințări, presiuni… și alte lucruri!”
Vântu îl distruge pe Iohannis: ”Cretin profesionist în nesfârșita sa imbecilitate”
Şocant: discuţia dintre polițist și Alexandra - „Nu mai ţine linia ocupată”
Ministrul de Interne a demisionat! Șoc în Guvern și Coaliție!
Cât de departe în timp merg crimele lui Dincă? Anchetat pentru o faptă de acum 20 de ani
Alina Bica

Știrea serii: Cea mai căutată fugară, fosta procuroare Alina Bica, a fost capturată!

301
(reînnoit 22:10 10.07.2020)
Celebra fugară, fostă șefă a DIICOT, a fost prinsă în Europa – alături de ea a fost prins și un cunoscut om de afaceri, urmărit internațional

BUCUREȘTI, 10 iul – Sputnik, Evan Răutu. Acum puțin timp, șeful IGPR Liviu Vasilescu, a anunțat că fosta șefă DIICOT, Alina Bica a fost prinsă și se află în custodia poliției, în Italia.

Un alt cunoscut urmărit internațional, afaceristul clujean Ioan Bene, condamnat pentru dare de mită în dosarul fostului preşedinte al Consiliului Judeţean Cluj, Horea Uioreanu, a fost și el arestat, tot în Italia.

”În urma cooperării polițienești internaționale, precum și a bunei relații instituționale între ministrul Afacerilor Interne din România si ministrul de Interne italian, în această seară, colegii din Italia au identificat și reținut doi urmăriți internațional”, transmite IGPR

1. BICA Alina Mihaela, urmărită internațional în baza Mandatului European de Arestare emis de către Tribunalul București, pentru favorizarea făptuitorului. Are de executat 4 ani închisoare.

2. BENE Ioan, urmărit internațional în baza Mandatului European de Arestare emis de către Tribunalul București, pentru fals sub înscrisuri sub semnătură privată, dare de mită, evaziune fiscală. Are de executat 6 ani si 2 luni închisoare.

IGPR anunță că cei 2 urmăriți internațional sunt în custodia autorităților din Italia, urmând a fi prezentați unei instanțe pentru a dispune asupra executării Mandatelor Europene de Arestare și asupra predării către România.

În cazul Alinei Bica, aceasta a fost dată în urmărire în noiembrie 2019, după ce instanța supremă i-a respins apelul, aceasta rămânând cu pedeapsa 4 ani de închisoare cu executare.

Bica a fost reținută de autoritățile din Costa Rica, dar a fost eliberată din penitenciarul de acolo în decembrie 2018, după ce a formulat contestație față de formarea completurilor de 5 judecători, iar curtea supremă a decis suspendarea executării pedepsei de 4 ani de închisoare până la rejudecarea dosarului.

Alina Bica a fost condamnată pentru favorizarea făptuitorului, după ce a ridicat sechestrul asigurator asupra acţiunilor lui Adriean Videanu în dosarul Romgaz-Interagro.

301
Tagurile:
Alina Bica
Tematic
Ştirea nopţii: Elena Udrea şi Alina Bica - reținute în Costa Rica (VIDEO)
Ştirea serii: Alina Bica va cere și sechestru pe bunurile Laurei Kovesi - plângere penală
Șoc internațional – Alina Bica, decizie surpriză de urltima oră!
Condamnare definitivă într-un dosar celebru: Alina Bica a primit patru ani cu executare

Загрузка...

Celebru baron PSD, condamnat definitiv la închisoare!

236
Fostul coleg al lui Radu Mazăre la trustul de presă ”Telegraf” a fost condamnat în dosarul elicopterului SMURD prăbușit în lacul Siutghiol.

BUCUREȘTI, 10 iul – Sputnik, Evan Răutu. Astăzi, Curtea de Apel Constanța l-a condamnat definitiv la 4 ani cu executare pe celebrul baron de Constanța, Nicușor Constantinescu.

Fostul coleg al lui Radu Mazăre la trustul de presă ”Telegraf”, devenit președintele al CJ Constanța și unul dintre cei mai  puternici baroni PSD, a fost condamnat în dosarul elicopterului SMURD prăbușit în lacul Siutghiol.

Elicopterului preluat s-a prăbușit în Lacul Siutghiol în decembrie 2014, iar în iunie 2015, fostul președinte al CJ Constanța, Nicuşor Constantinescu, care achiziționase aparatul, a fost trimis în judecată de procurorii DNA Constanţa.

În primă instanță, Constantinescu a fost condamnat pentru abuz în serviciu în formă continuată, a făcut apel care a fost respins ca nefondat de magistraţii Curţii de Apel Constanţa.

În vârstă de 53 de ani, Nicuşor Constantinescu este grav bolnav de cancer. Este a treia condamnare pe care o suferă fostul magnat și baron PSD, după una 5 ani și una de 10 ani – pentru plăţi nelegale şi prejudicierea CJ cu peste 30 milioane de lei şi statul cu peste un milion de lei.

Fii la curent cu toate știrile din Moldova și din lume! Abonează-te la canalul nostru din Telegram >>>
Privește Video și ascultă Radio Sputnik Moldova

236
Tagurile:
baron, PSD
Tematic
Severin, fulminant: ”S-a votat o lege fascistă, PSD e un alibi al imposturii democrate”
PSD bate obrazul PNL, cerându-le liberalilor să nu mai atace instituțiile statului
Succes! Teodorovici l-a impresionat pe Cristoiu și i-a promis că va candida la șefia PSD!
PSD-Ciolacu dă înapoi în fața lui Orban! Pune batista pe țambal și apelează la… Iohannis!
PSD, propunere inteligentă în cazul legii pentru ”izolare și carantină”! De nerefuzat!

Загрузка...
TIR

Europarlamentar român despre transportul european: ”Cum elimină Vestul concurența din Est”

0
(reînnoit 10:10 11.07.2020)
Europarlamentarul PSD Mihai Tudose a avut o ieșire foarte dură împotriva noilor reglementări votate de Paramentul European în domeniul transporturilor, diagnosticul său fiind foarte clar: Vestul a eliminat în acest fel concurența transportatorilor din Est.

BRUXELLES, 11 iul - Sputnik, Daniela Porovăț. Mihai Tudose, fost premier și actual europarlamentar al PSD, i-a cerut premierului Ludovic Orban, într-un editorial publicat de Digi24, să pregătească atacarea la Curtea de Justiție a UE a noilor regulamente pe transporturi prin care ”Vestul elimină concurența din Est”.

Aceste regulamente contravin tratatelor Uniunii, Pactului Ecologic European și obiectivelor privind neutralitatea climatică și redresarea economică, argumentează Tudose.

”Este revoltător faptul că statele occidentale și-au mobilizat guvernele și europarlamentarii pentru a impune norme restrictive transportatorilor est-europeni. Practic, se urmărește scoaterea de pe piața europeană a firmelor de transport din Est. România și alte opt state membre, care vor fi direct afectate, au făcut eforturi în Consiliu și în Parlamentul European pentru a stopa acest pachet legislativ fără precedent. Fără succes, din păcate”, descrie europarlamentarul situația.

Tudose nu face economie de cuvinte dure, iar criticile la adresa UE sunt pe măsură:

”Așa arată unitatea europeană? Asta e solidaritatea atât de mult clamată? Ni se cere să fim solidari, de exemplu, când vine vorba de migrație, dar iată că suntem scoși în mod incorect din jocul economic! Și asta cu încălcarea principiului liberei circulații a bunurilor și persoanelor, care constituie fundamentul Pieței Interne europene...”, arată Tudose în editorialul amintit.

Europarlamentarul se întreabă, de altfel, de ce a fost atât de urgent votul din plenul europarlamentar, de ce nu s-a așteptat, așa cum era normal, rezultatul unui studiu de impact privind impactul de mediu și asupra funcționării Pieței Unice al normelor Pachetului Mobilitate, aflat în derulare.

”De ce nu s-a ținut cont de solicitarea noastră, a eurodeputaților din Est, de a se amâna decizia, având în vedere impactul pandemiei asupra economiei în general și a transporturilor în particular?”, se întreabă Tudose cu tâlc, acesta observând că se vorbește atât despre relansarea transportului, dar în practică se distruge un segment important de piață, ceea ce va înrăutăți situația social-economică, deja precară, din noile state membre ale Uniunii.

Tudose apreciază faptul că Adina Vălean, comisarul pentru Transporturi, a atenționat că întoarcerea obligatorie a camioanelor goale în statul de bază la fiecare opt săptămâni va cauza deficiențe în sistemul de transport, inclusiv congestionarea traficului, și creșterea poluării, prin emisii sporite în mod inutil.

Dar Tudose avertizează că acest ”nou regim protecționist impus de statele vestice va afecta grav economia românească, în condițiile în care transporturile înseamnă 400.000 de angajați și jumătate din excedentul comerțului extern cu servicii al României, adică un câștig anual pentru țară de peste 4 miliarde de euro”.

Din acest motiv, singura soluție, spune Tudose, este ca Guvernul să pregătească sesizarea Curții de Justiție a Uniunii Europene pentru a combate modul neloial în care vechile state membre își elimină concurența!

În final, Tudose încheie cu o notă amară, arătând că el nu dă un mesaj anti-european, ci unul pentru o Europă cu adevărat unită și solidară în fapte, nu doar în vorbe și în funcție numai de interesele unora!

Fii la curent cu toate știrile din Moldova și din lume! Abonează-te la canalul nostru din Telegram >>>
Privește Video și ascultă Radio Sputnik Moldova

0
Tagurile:
Europarlamentar, Vestul, Transportatori

Загрузка...