Participarea premierului Ludovic Orban la preluarea mandatului de ministru al educației și cercetării de către Cristina Monica Anisie

Monica Anisie se preface regretă, NU recunoaște a încălcat legea ci INSTIGĂ!

3784
(reînnoit 16:12 18.01.2020)
Anisie a demonstrat că NU îi pasă de cadrele didactice, nu înțelege că sindicatele din Educație și cadrele didactice, în general, au fost indignate de acea acțiune samavolnică .

BUCUREȘTI, 18 ian - Sputnik, Evan Răutu. În urma reacțiilor sindicatelor din Educație, dar și a articolelor din Sputnik și alte mass media, ministrul a postat în această dimineață un fel de justificare, omițând însă aspectul principal – că este ministru!

Mai mult, se poate spune că ministrul instigă la încălcarea legii!

”Eu sper că oricare profesor sau director responsabil din România, dacă ar trece pe culoarul unei școli și ar auzi ceea ce am auzit eu, ar încerca să intervină”, scrie ministrul Educației, ignorând sau sfidând Legea Educației!

Cum adică… să intervină?! Adică să intre peste carul didactic, încălcând Art. 272 (1) din legea Educației?! ”(1) Cadrele didactice nu pot fi perturbate în timpul desfăşurării activităţii didactice de nicio autoritate şcolară sau publică”.

Concret, ministrul Educației instigă ca, în baza unei impresii personale – ”ar auzi ceea ce am auzit eu” (!!!) – să intervină, călcând astfel prevederea legală citată!

”Nu am fost în acea școală pentru doamna învățătoare, dar sunt un om căruia chiar îi pasă de copii, elevii mei pot depune mărturie”, spune Anisie, introducând deci ”mărturia” elevilor, a minorilor, în demersul său evident promoțional, dacă nu chiar electoral.

Și, atenție la ipocrizia ministrului: ”Aș fi vrut să fiu mai calmă în acea interacțiune și este regretabil că, pentru moment, nu am fost atentă la prezența presei și expunerea copiilor, lucru pentru care îmi pare rău”.

Pe bune?! Cât de proști îi crede pe cei ce citesc aceste rânduri ca să afirme cu atâta ipocrizie că ”NU a fost atentă le prezența presei”?! Când ea venise, în cel mai bun stil al unei campanii politice, cu o mulțime de reporteri și cameramani?! Apropo – s-a organizat cumva deplasarea de către Minister, eventual cu microbuz pus la dispoziție?

Și, încă o dată, în acest fragment, Anisie a demonstrat că NU îi pasă de cadrele didactice, pentru că spune ”îmi pare rău” pentru ”expunerea copiilor”, dar nimic despre afectarea imaginii și chiar a viitorului (carierei, sănătății) învățătoarei!

Legea Educației, Art. 272. (3): ”Înregistrarea prin orice procedee a activităţii didactice poate fi făcută numai cu acordul celui care o conduce”.

A avut Anisie acordul învățătoarei? NU! A fost făcută praf tânăra în fața mass media – și, implicit în fața opiniei publice, plus secvența distribuită ”viral” pe Internet? DA! A suferit o lovitură de imagine tânăra învățătoare? DA! Va fi timorată de acum încolo și, probabil, va avea dificultăți în a preda după ce a fost făcută praf de ministru? Cel mai probabil, DA! A suferit psihic după acest incident, fapt care îi poate afecta prestația în învățământ, în relațiile sociale și chiar sănătatea, pe scurt, viitorul? Probabil, DA!

Regretă ministrul toate astea? Din ceea ce scrie – NU! Pe de altă parte, ministrul a acuzat-o pe învățătoare în fața mass media că ”urla”. Termenul este evident deplasat, dovedind subiectivismul și intenția de a face ”spectacol” a ministrului.

În final, Anisie încearcă să dreagă busuiocul, dar insistă să ocolească recunoașterea greșelii!

”Cred că profesorii din România, mai ales cei care au motivație să lucreze acolo unde este mai greu, merită și trebuie să fie respectați și încurajați”, spune Anisie, ”La fel cum cred că există o nevoie uriașă de înțelegere și echilibru. Inclusiv pentru un profesor care greșește”.

Deci, concluzia pe care o dorește la final, e că învățătoarea a greșit, dar NU și ministrul! Atât tupeu… numai în politică găsești!

Din păcate, ministrul nu înțelege (sau nu vrea să înțeleagă) că sindicatele din Educație și cadrele didactice, în general, au fost indignate de acea acțiune samavolnică – și că ministrul nu este vreun ”stăpân” sau vreun ”jucător” pe modelul lui Traian Băsescu,  personaj în partidul căruia (PDL) s-a remarcat Monica Anisie.

3784
Tagurile:
Profesori, legea, Monica Anisie
Tematic
Anisie, în corzi: ”Ministrul Educației minte nu doar în privat, dar și public”
Scandal monstru în Guvern: Monica Anisie implicată
Salarii profesori 2020: Monica Anisie, anunț de ultim moment
Anisie, făcută praf de elevi: întrebări grele pentru ministru, nu a răspuns!
Monica Anisie: „De astăzi chiar se întâmplă”
Anunțul ministrului Anisie: se pune în dezbatere metodologia pentru concurs
Sorin Câmpeanu

Sorin Câmpeanu, măsuri de ultimă oră lămuriri pentru elevi și profesori

2006
Urmare a deciziei restrângerii claselor de liceu în anul școlar 2021 – 2022, ministrul Educației, Sorin Cîmpeanu, a anunțat și explicat câteva măsuri importante

BUCUREȘTI, 22 ian – Sputnik. Ministrul Educației, Sorin Cîmpeanu, a răspuns mai multor întrebări privind alte măsuri după cea de micșorare a numărului de elevi din clase.

Ministrul a răspuns afirmativ, precizând că pentru liceu ”sunt în dezbatere planurile cadru, mai exact disciplinele și numărul de ore alocat săptămânal fiecărei discipline”.

În privința consultării publice, aceasta urmează să se încheie pe 31 ianuarie, ceea ce ministrul consideră a fi ”foarte târziu”.

Dar, spune ministrul, ”Important este, dacă-i târziu, măcar să avem un rezultat bun. Dacă n-avem un rezultat bun, poate nu este bine să schimbăm curicula – iar dacă n-avem o variantă mai bună față de planurile cadru în vigoare, este bine să ne mai gândim”.

La întrebarea dacă există spațiul necesar pentru necesarul de încă 1.000 de clase în liceele din România pentru respectarea măsurii micșorare a numărului de elevi (din clase), Sorin Cîmpeanu răspunde ferm: ”Este spațiu!”.

Explicația: ”această promoție, care va începe clasa a IX-a în toamnă, este o promoție mai mică pentru că sunt acei elevi care au fost splitați în clasa pregătitoare și clasa I”.

”Este un moment nefericit din perspectivă bugetară, dar din perspectiva realităților din educație și a efectivelor de elevi, am considerat că dacă ratăm acest moment de micșorare a numărului de elevi din clasă este greu să vină un moment mai propice”, a declarat Sorin Cîmpeanu.

Ministrul a mai precizat că acest demers trebuie făcut la început de ciclu. ”Sigur că ne-am gândit și la clasa pregătitoare și la clasa a V-a, sperăm ca anul viitor să putem implementa și la acest nivel reducerea de elevi din clasă”, declarat Cîmpeanu, consemnează DC News.

2006
Tagurile:
Profesori, Elevi, Sorin Cîmpeanu

Загрузка...
Один день ученика в пандемии

În atenția Ministerului Educației: prezență cumpărată de pe net

523
Un anunț de pe celebra platformă de vânzări dă speranțe elevilor care nu vor să își ”piardă” timpul la orele online, dar vor să aibă prezențe, astfel încât să nu întâmpine nici o problemă cu profesorii.

BUCUREȘTI, 21 ian – Sputnik. ”Fac prezența la orele online”. Așa sună un anunț publicat pe OLX , care dă speranțe elevilor chiulangii că vor fi la același nivel cu colegii lor conștiincioși.

Vânzătorul a pus și preț – 5 lei și, evident, un număr de telefon la care să poată fi contactat.

L-am sunat și m-am recomandat a fi o elevă de clasa a XII-a care vrea să aibă mâine niște prezențe la ore. Mai exact, mă ”interesa” să fiu prezentă la Matematică, Biologie, Geografie și Limba Franceză.

Redau mai jos dialogul cu vânzătorul de prezențe:

Georgiana Arsene: ”Mă interesează niște prezențe”

Vânzătorul: ”De la ce oră?”

Georgiana Arsene: ”De la 9-12”

Vânzătorul: ”Mâine?”

Georgiana Arsene: ”Da, mâine.”

Vânzătorul: ”Se poate. Cum funcționează la voi? Profesorii ce fac?”

Georgiana Arsene: ”Păi… unii țin camera deschisă, alții nu… E așa mai lejer, dar eu trebuie să am prezențele”

Vânzătorul: ”Asta știu. Păi, eu o să pot să fac doar din chat-ul aplicației”

Georgiana Arsene: ”Cu banii cum facem?”

Vânzătorul: ”Vă dau IBAN-ul meu. Ar fi ok?”

Mi-a mai cerut, apoi, numele – ca să știe cum intră și cui îi face prezența.

Georgiana Arsene: ”Tu cum o să faci? Îți dai seama, nu vreau să am probleme, să se prindă…”

Vânzătorul: ”N-are cum să se prindă, că eu fac schema asta cu alți colegi și merge”, mi-a dat asigurări vânzătorul.

Acesta a dorit să mai știe cam ce întrebări voi primi a doua zi ca să fie atent. Prețul ar fi mai mare, evident, pentru o oră întreagă.

Scopul acestui material nu este sancționarea vânzătorului. Dimpotrivă. Acțiunea lui ar trebui să fie un semnal de alarmă pentru cei din Ministerul Educației.

Băiatul în cauză ar putea oferi multe informații despre felul în care se face școală online.

Intenția ministrului Educației de a plăti profesorii care fac ore remediale ar trebui să se bazeze și pe faptul că în România se cumpără prezențe la ore.

523
Tagurile:
Ministerul Educației
Tematic
Rezultate bac 2019, sesiunea a II-a: când se afișează primele note
Tunegaru: ”Școala s-a rupt de elevi”
Părinții: ”Domnilor profesori, respectați-vă statutul. Nu dați note după nume…”

Загрузка...
Спецпроект Обучение планшетной грамоте для людей старшего возраста в Москве

Cum facem bani cu ajutorul rețelelor de socializare?

0
(reînnoit 17:52 23.01.2021)
Vadim Cușnir, manager al comunității Social Media în Culise, a vorbit în cadrul emisiunii ”Sputnik Matinal” despre tehnicile eficiente de promovare a startup-rilor pe rețelele de socializare.
Cum să facem bani cu ajutorul rețelelor de socializare?

Utilizate eficient, rețelele de socializare ne ajută să vindem un produs, să facem mai mulți bani sau să devenim renumiți. Pentru aceasta este suficient să aplicăm simple tehnici de marketing, să transmitem mesaje coerente și ingenioase și să avem răbdare. Despre pașii care trebuie urmați, în acest scop, a vorbit în cadrul emisiunii ”Sputnik Matinal”, Vadim Cușnir, manager al comunității Social Media în Culise.

Persoanele care încep afaceri mici sunt încurajate să facă, periodic, live-uri pe rețelele de socializare. Această tehnică atrage atenția publicului care, ulterior, va solicita sau va recomanda produsul sau serviciul promovat.

”Există așa o persoană care se numește Corina. Ea face cursuri de engleză. În decurs de jumătate de an a devenit cunoscută în Chișinău datorită live-rilor pe rețeaua de socializare. O dată în săptămână ea făcea un live și vorbea despre activitatea ei. În prezent, ea este tăguită de fiecare dată când cineva se interesează despre cursuri de limba engleză. Ce a ajutat-o pe ea? Faptul că făcea constant live și vorbea despre activitatea ei”, a povestit Vadim Cușnir.

Storytelling este o altă tehnică de promovare eficientă a unei activități pentru rețelele de socializare. Aceasta reprezintă o poveste despre activitatea unei persoane sau instituții, relatată simplu și captivant.

”Povestești de ce ești implicat în această activitate. Vorbești despre dificultățile prin care ai trecut, cu ce provocări te confrunți și care este feedback-ul clienților. Este cea mai ușoară metodă de a atrage atenția. Textul trebuie să fie scurt și să respecte acea structură predată în școală:  introducere, cuprins și încheiere. Începutul unui storytelling trebuie să fie captivant. Fie începem cu un citat, fie cu o întrebare. Iar în text trebuie să se regăsească mesajul din citat sau răspunsul la întrebare”, a precizat Vadim Cușnir.

Ce greșeli trebuie evitate în procesul de promovare a unei afaceri pe rețelele de socializare aflați din interviu.

Autor: Maria Dimineț

0
Tagurile:
Rețele de socializare, Bani

Загрузка...