Comisarul Românei critică Germania pentru blochează tirurile la graniță

167
(reînnoit 18:35 21.02.2021)
Comisarul european pentru Transporturi, Adina Vălean, arată că restricţiile impuse la frontierele Germaniei pun în pericol sănătatea şoferilor de camioane și creează blocaje.

BUCUREȘTI, 21 feb – Sputnik. Comisarul român pentru Transporturi, a ieșit la rampă cu critici dure împotriva Germaniei dn cauza restricțiilor impuse de această țară la granițele proprii.

Criticile la adresa Germaniei, venite și din partea țărilor care au graniță cu această țară, dar și din partea Comisiei Europene, vin după ce statele europene au convenit de fapt, de la începutul lunii că, deşi sunt libere să impună interdicţii de călătorie în lupta împotriva pandemiei, totuși vor proteja transporturile de marfă. În plus, dacă măsurile restrictive provoacă perturbări, restricțiile ar trebui ridicate, fusese înțelegerea la nivel european, iar acum comisarul european pentru Transporturi i-a atras atenția Germaniei să se întrebe dacă nu cumva e cazul să renunțe la aceste restricții.

De o săptămână de zile, Germania solicită șoferilor de camioane care se întorc din regiunea Tirolului din Austria şi din Republica Cehă să se înregistreze în prealabil şi să facă dovada unui test coronavirus negativ.

„Bineînţeles că provoacă perturbări. Este o sarcină pentru lucrătorii din transporturi, de la riscurile la care se expun în centrele de testare, deoarece trebuie să-şi părăsească camionul, până la faptul că există costuri suplimentare, deoarece aceste teste nu sunt gratuite”, a comentat Adina Vălean situația pentru publicația Politico. ​

Adina Vălean a mai precizat că este îngrijorată că cerinţele de testare îi obligă pe şoferi să formeze cozi mari la graniţe.

„Înseamnă că interacţionează între ei şi acest lucru le pune sănătatea în pericol”, a spus ea, arătând astfel în ce fel, în loc să sprijine lupta anti-Covid 19, restricțiile se pot dovedi periculoase.

Comisarul român a sugerat că ar fi posibil să se „atenueze” impactul prin adăugarea de scutiri pentru camioanele care doar tranzitează sau prin recunoaşterea testelor efectuate în ultimele 72 de ore, mai degrabă decât în ​​actualul interval de timp de 48 de ore.

Dar comisarul european pentru Transporturi nu e singurul care se plânge de haosul de la granițele Germanei. Într-o scrisoare adresată cancelarului german, grupul de transporturi rutiere IRU i-a cerut Angelei Merkel să regândească „restricţiile miope şi inutile de la frontieră”.

167
Tematic
Şoferul unui tir, la un pas de tragedie – gestul impresionant al unui pompier
Carnagiu pe autostradă: ciocnire între un TIR, un microbuz şi un autoturism
Tragediile Diasporei: tânără de doar 23 de ani, spulberată de un TIR - „Suntem șocați!”
Parlamentul României

Acum: premieră rușinoasă în Parlament la Buget!

262
(reînnoit 15:34 27.02.2021)
Acum: premieră rușinoasă în Parlament la Buget! Parlamentul a lucrat în Comisii la Legea Bugetului – înregistrând una dintre cele mai rușinoase situații de după 1990

BUCUREȘTI, 27 feb – Sputnik. După ce au întârziat nepermis și neconstituțional trimiterea proiectului Legii Bugetului de stat și BASS către partenerii sociali (CES) și către Parlament, PNL și USR au accelerat activitatea în Comisiile parlamentare.

De fapt, această trecere prin Parlament a fost doar un simulacru, pentru că nu a fost vorba decât de intervenții pentru a… crea știri, nu pentru a rezolva ceva!

Mai mult, Parlamentul a înregistrat o premieră rușinoasă, în dezbaterile din comisii nefiind  adoptat niciun amendament din cele peste 4000 ale Opoziției și independenților.

Acum puțin timp, Comisiile parlamentare de buget-finanţe au dat raport favorabil la proiectul Legii bugetului de stat pe 2021. S-au înregistrat 25 de voturi ”pentru” şi 16 voturi ”împotrivă”.

Astfel, proiectul de lege a trecut în forma Guvernului, așa cum a impus Puterea. Este o dovadă că în România NU este democrație, iar principala instituție a statului, Parlamentul, există doar formal și pentru recompense financiare!

Dictatura Puterii politice este cu atât mai evidentă cu cât nu au ținut seama nici de avizul CES, partenerul social, multe dintre amendamentele respinse fiind preluate din propunerile CES.

Urmează votul în plenul reunit, marți, iar luni, Senatul şi Camera Deputaţilor se vor reuni în şedinţă comună pentru dezbateri în plen.

262
Tagurile:
Parlament, 2021, Buget

Загрузка...
Claudiu Târziu și George Simion, AUR

VIDEO - Claudiu Târziu, AUR: „Olandezii nu se vor lăsa până nu cumpără Portul Constanța”

201
(reînnoit 17:09 27.02.2021)
Sâmbătă are loc o acțiune de protest în Constanța, organizată de AUR, împotriva înstrăinării Portului Constanța.

BUCUREȘTI, 27 feb - Sputnik. Sputnik transmite imagini LIVE de la protestul organizat în Constanța, sâmbătă, împotriva înstrăinării Portului.

Într-o primă declarație, copreședintele AUR Claudiu Târziu a punctat că România nu este lăsată în spațiul Schengen de către Olanda și că această țară se va opune până când va obține Portul Constanța.

“Mă gândesc la valoarea lui strategică, în primul rând. Și în al doilea rând, la valoarea lui care ține de demnitatea națională, care ne asigură o parte a suveranității naționale, care ne poate asigura un venit național extraordinar de bun, dacă este gestionat așa cum se cade”, a declarat Târziu.

În opinia lui, portul este obiect de șantaj, de mulți ani România este ținută în afara spațiului Schengen din acest motiv.

“Prietenii noștri olandezi se opun aderării noastre la spațiul Schengen sub diverse pretexte. Până mai an pretextul principal a fost că nu avem o justiție liberă cu adevărat și o justiție care să termine corupția din România. Tot prietenii noștri olandezi au furnizat consilieri în acest domeniu și cred că au putut urmări îndeaproape progresele importante care s-au făcut, poate și abuzurile care s-au făcut, le-au notat pe undeva”.

“Acum n-ar mai fi un motiv pe care să-l invoce, dar sunt convins că tot se vor opune aderării noastre la spațiul Schengen până când nu vom ceda acest port, prin care ar putea să intre foarte multe mărfuri în Uniunea Europeană și prin care ar putea ieși foarte multe mărfuri”, a mai adăugat el.

“Un port care este mai mare și mai important decât principalul lor port Rotterdam. Un port, pentru care noi, românii, înseamnă nu doar un obiectiv economic, înseamnă și o jertfă a acestui popor. Totul s-a construit aici cu foarte multe sacrificii, inclusiv de vieți omenești”.

“Nu putem ceda acest port, nu putem lăsa un oraș, precum Constanța, la îndemâna străinilor. Nu putem lăsa o poartă principal de intrare și de ieșire nu doar în România, dar și în Uniunea Europeană, sub paza străinilor”, a conchis senatorul.

201
Tagurile:
live, Portul Constanța, AUR

Загрузка...
Raluca Turcan

Turcan confirmă șarlatania din Parlament au înșelat românii

0
(reînnoit 17:54 27.02.2021)
Ministrul Muncii dă în vileag că toată tevatura cu ”pensiile speciale” a fost doar o înșelăciune – și nu spune un cuvânt de tăierea veniturilor uriașe ale parlamentarilor și a subvențiilor pentru partide

BUCUREȘTI, 27 feb – Sputnik. Cine a crezut că partidele parlamentare au de gând să umble la pensiile speciale adevărate s-a înșelat!

Tot circul cu ”pensiile speciale ale parlamentarilor” fost doar pentru a înșela lumea, sacrificând 1% pentru a păstra… 99% din pensii, plus veniturile mari ale parlamentarilor în funcție – și subvențiile uriașe ale partidelor.

Asta se confirmă și prin declarația de azi a ministrului Muncii, Raluca Turcan, care recunoscut că NU există o formulă clară, discutată în Coaliție, pentru eliminarea acestora, așa cum s-au lăudat anterior, înșelând lumea!

Turcan a spus azi că ar exista ”mai multe variante pentru eliminarea pensiilor speciale”, iar pentru asta se va face un ”grup de lucru”,  deci vor fi îngropate după metoda clasică – grupuri și comisii!

”Avem șase alte legi speciale, cu excepția celor ocupaționale din sectorul de apărare și ordine publică, unde există inechități destul de mari și aici mi-aș dori să văd acțiunea politică parlamentară a tuturor celor care s-au concentrat pe pensiile parlamentarilor, pentru că avem aproximativ 9.600 de beneficiari de pensii speciale care au pensia medie de aproximativ 9.500 de lei”, spune Turcan.

Raluca Turcan spune că în Coaliție ”s-a anunțat” un grup de lucru pe această temă, pentru a se face o propunere legislativă, dar că e nevoie de votul Parlamentului. De parcă nu tot aceleași partide au majoritatea!

”Noi vom avea la dispoziție câteva variante de abordare a pensiilor speciale, însă ține de votul Parlamentului, pentru că lucrul acesta se face prin proiect de lege, dezbatere parlamentară și mi-aș dori să se întâmple cât mai repede”, spune Turcan, arătând că ”La nivelul coaliției s-a anunțat un grup de lucru pe pensii speciale și în acest grup de lucru noi vom trimite variantele făcute de minister”.

Continuând ipocrizia, Raluca Turcan a adus aminte că sunt 4,9 milioane de pensionari din sistemul public de pensie cu o pensie medie de 1.500 de lei, iar dintre aceștia, aproximativ 2,5 milioane trăiesc sub pensia medie.

Ori, aceeași Raluca Turcan este cea care NU pune în aplicare legea de creștere a punctului de pensie, ținând în sărăcie acești pensionari!

Asta în condițiile în care Turcan, Coaliția de guvernământ și PSD NU spun un cuvânt de tăierea subvențiilor partidelor parlamentare, sume uriașe, de sute de milioane de euro pe an – și nici a veniturilor mult mărite ale parlamentarilor în funcție!

Practic, partidele au vrut să înșele populația că au tăiat pensiile speciale, lovind în foții parlamentari, beneficiari ai unor indemnizații mult mai mici decât plusul pe care și-l încasează cei în funcție! Adică au tăiat indemnizații în medie de 4000 de lei – atenție, prevăzute în toate parlamentele din statele UE! – dar nu s-au atins de indemnizațiile proprii de 11.000 de lei și de sumele forfetare nesimțite de 22.000 de lei! Și nici de subvențiile uriașe pentru partide, o practică discriminatorie față de partidele neparlamentare. 

Pe scurt, despre asta e vorba – partidele parlamentar înșală românii cu afirmații de tipul ”am făcut ce am promis, am tăiat pensiile speciale!”. O minciună și o șarlatanie!

0
Tagurile:
Raluca Turcan

Загрузка...