Diana Șoșoacă

NUCLEARA: Diana Șoșoacă în vileag CE s-a aflat în spatele incidentului de la Nasta

2623
Ultima oră: ministrul de Interne, Lucian Bode, confirmă că la Marius Nasta NU a fost incendiu! Intervenția în forță a ISU și a ministrului Voiculescu par a avea o altă motivație – Diana Șoșoacă dezvăluie

BUCUREȘTI, 22 feb – Sputnik. Incidentul de la Institutul de Pneumoftiziologie „Marius Nasta” din București se înscrie într-o altă paradigmă decât cele din ultima vreme: NU au fost victime iar intervenția ISU a fost supradimensionată.

Astfel, deși NU a fost vorba de un incendiu, ci de o degajare de fum la un ventilator al unității mobile (externe) de terapie intensivă, aflată în curtea spitalului, ISU a intervenit în forță, aparent fără justificare.

Să nu fi avut spitalul nici un specialist care să fi comunicat situația reală către ISU? Ciudat, mai ales în situația actuală!

În al doilea rând, deși situația era clarificată, a apărut și ministrul Sănătății, Vlad Voiculescu, însoțit cu o mulțime de ziariști.

În al treilea rând, explicațiile au fost contradictorii, ministrul Voiculescu și managerul spitalului, dr. Beatrice Mahler, contrazicându-se dacă au fost sau nu flăcări.

Azi, ministrul de Interne, Lucian Bode, a confirmat că NU a fost vorba de nici un incendiu!

Și atunci, de unde disperarea asta a Guvernului, mai ales a comodului și relaxatului ministru al Sănătății, Vlad Voiculescu? Același care NU își asumă nicio responsabilitate în cazul ”Matei Balș” și care nu pare prea dornic să afle adevărul despre tragedia anterioară, de la Piatra Neamț.

”Vlădutz sforăie calin pe Realitatea că au trimis 10 autospeciale și toată urgența la ceva ce nu a fost nici abur”, notează ironică jurnalista de investigații Sorin Matei.

Este doar una dintre persoanele intrigate de insistența și implicare ministrului Sănătății într-un caz care… nu există!

Primul gând – a încercat Vlad Voiculescu o lovitură de imagine?

Se pare că NU e vorba numai de atât, consideră senatoarea Diana Șoșoacă, după ce l-a făcut pe Vlad Voiculescu să plece în grabă de la spital.

”Cum explicați că ministrul s-a dus acolo, cu toată presa, când a fost o simplă flamă?”, întreabă senatoarea, care face o legătură cu ceea ce se petrece… Valea Jiului: creezi un eveniment ”când vrei să spargi protestul miner și să faci să uite de protest”!

Deci, un incident la care populația este sensibilă – și care ar fi avut rostul de a abate atenția opiniei publice de la situația gravă din Valea Jiului!

De asemenea, senatoarea consideră că se vrea perpetuarea ideii de pandemie, pentru a nu se începe anchetarea fondurilor cheltuite de ministere cu firme apropiate de PNL.

”Iohannis trebuie să dea aprobarea pentru anchetarea acestor demnitari care au aprobat fondurile”, cere senatoarea Diana Șoșoacă.

O întrebare de final – vom avea parte de asemenea incidente care să facă uitate alte probleme, chiar foarte grave? Nu am fi primii, iar ceea ce s-a petrecut în SUA ne face să credem că așa ceva este foarte posibil.

2623
Tagurile:
Spital, Diana Șoșoacă
Tematic
Șoșoacă devine imaginea protestelor din Valea Jiului
Codrin, declarație fulminantă despre Diana Șoșoacă, pune pe jar liderii PSD!
Submarin

Rusia construiește noi purtătoare "invizibile" de rachete

223
Rusia construiește noi submarine care vor fi invizibile pentru radarele unui eventual inamic. Despre ce este vorba.

CHIȘINĂU, 25 feb – Sputnik, Nicolai Protopopov. Sisteme de arme promițătoare, silențiozitate și o "invizibilitate" ridicată – primele submarine diesel-electrice seriale ale proiectului 677 "Lada" vor intra în dotarea flotei ruse în 2022. A fost nevoie de peste 20 de ani pentru a le dezvolta. Acest submarin poate transporta arme de înaltă precizie, iar traseul său este extrem de dificil de urmărit. Despre caracteristicile proiectului – în materialul Sputnik.

"Copil dificil"

Submarinele "Kronstadt" și "Velikie Luki" au fost planificate să fie predate Marinei în 2021, totuși, așa cum a explicat directorul general al întreprinderii de construcții navale "Șantierele Navale Admiralty", Aleksandr Buzakov, din cauza problemelor cu partenerii, termenii s-au schimbat spre dreapta.

În septembrie, șeful Corporației Unite de Construcții Navale, Alexei Rahmanov, a anunțat că două nave seriale vor fi finalizate cu întârziere, deoarece unul dintre furnizorii de echipamente nu a respectat graficul stabilit anterior.

Întârzierile au afectat proiectul încă de la început. Lucrările au fost inițiate la sfârșitul anilor 1990, când a fost creată prima navă din această serie – "Sankt Petersburg". A fost lansată în apă în 2004 și trebuia să fie trimisă Marinei Federației Ruse în 2006. Cu toate acestea, Flota militară rusă de Nord a început să o exploateze abia în 2010.

Submarinele din clasa "Lada" urmau să înlocuiască "dieselurile" învechite ale proiectului 877 "Paltus". Noile submarine sunt mai mici, ceea ce înseamnă că nu sunt la fel de vizibile pentru sonare. Stealth-ul acustic este, de asemenea, îmbunătățit grație unei scheme, neconvenționale pentru construcțiile navele autohtone, cu o singură carenă. În plus, "Ladele" sunt primele submarine rusești cu un sistem de propulsie independentă de aer (anaerob).

Poate că termenii se schimbau permanent tocmai din cauza numeroaselor soluții de proiectare noi și a complexității realizării lor "în fier". Deci, în timpul testărilor primei nave din această clasă, au fost descoperite probleme serioase cu complexul hidroacustic, iar puterea insuficientă a motorului electric cu canotaj nu permitea dezvoltarea vitezei necesare sub apă.

Dar Marina Federației Ruse aștepta totuși noi submarine diesel-electrice, așa că, în loc de submarinele "Lada", au comandat pentru Flota rusă din Pacific șase submarine ale proiectului 636 "Varshavyanka", care au fost testate în timp și bine însușite.

"Micuțe" periculoase

Potrivit experților, "Ladele" sunt cele mai moderne și mai promițătoare submarine non-nucleare autohtone.

În ciuda dimensiunilor modeste, acestea sunt extrem de versatile. Ele sunt capabile să reziste submarinelor și navelor de suprafață, să distrugă ținte de pe coastă, să plaseze câmpuri de mine, să protejeze coasta de debarcări ale desanților, să transporte subunități sau încărcături speciale.

Principalele avantaje – automatizarea ridicată și zgomot redus, mobilitatea și manevrabilitatea, ceea ce face posibilă utilizarea lor eficientă în operațiuni de sabotaj și spionaj. De asemenea, sunt echipate cu un complex hidroacustic puternic și cu trei antene sensibile simultan: una în proră, două în lateral.

Viteza submarinului, cu un deplasament de aproximativ 1,8 mii de tone, atinge 20 de noduri. Adâncimea – până la 350 de metri. Numărul echipajului –doar 30 de persoane.

În ceea ce privește armamentul, submarinele "Lada", în mod standard, sunt dotate cu 18 torpile cu un calibru de 533 mm și aproximativ 20 de mine.  Tuburile lans-torpile sunt, de asemenea, adaptate pentru a lansa rachetele-torpilele antisubmarin de mare viteză "Șkval", care pot accelera până la 300 de kilometri pe oră. Și, desigur, submarinele "Lada", la fel ca multe alte nave rusești contemporane, sunt dotate cu rachetele de croazieră "Kalibr".

Primele două submarine seriale nu vor avea un sistem de propulsie independentă de aer, întrucât, potrivit lui Buzakov, un submarin de acest tip nu a fost încă creat în Rusia. Dar restul navelor din această familie îl vor avea.

Gardieni invizibili

"Lada" este o clasă complet nouă de submarine, bazată pe proiecte anterioare, explică agenției de presă RIA Novosti președintele Mișcării de sprijinire a flotei din toată Rusia, căpitanul de rangul întâi, Mihail Nenașev. "În ultimii 15-20 de ani, aproximativ 150 de lucrări de proiectare experimentală au fost experimentate pe "Lada". Niciun proiect nu a avut atât de multe. Este, de fapt, un mare laborator subacvatic".

După cum a subliniat expertul, în comparație cu proiectele anterioare, submarinele "Lada" pot lua la bord mai multe torpile. Datorită caracteristicilor lor tactice și tehnice unice, ele sunt capabile să rezolve sarcini în toate direcțiile tactice și strategice. În plus, designul permite amplasarea sistemelor de rachete.

"Zgomotul produs de aceste submarine diesel-electrice este comparabil cu zgomotul mării, iar noua hidroacustică ascultă mult mai mult spațiu decât alte nave", spune Nenașev. "Acest lucru este foarte important, deoarece submarinele "Lada" vor fi bazate în Arctica. Un alt plus este dimensiunea lor modestă, care permite submarinelor să fie utilizate atât în ​​ape puțin adânci, cât și la adâncimi mari. Navele atomice ale unui potențial inamic nu vor putea fi desfășurate peste tot, dar apărarea teritoriului cu ajutorul unor astfel de submarine, ca "Lada", poate fi foarte reușită".

Submarinele diesel rusești au fost recunoscute de mult timp ca fiind cele mai bune din clasa lor. Șase submarine diesel-electrice ale proiectului 636.3 sunt în serviciul flotei Mării Negre, alte șase vor fi transferate flotei ruse din Pacific în următorii ani – două submarine se pregătesc de transferul lor în locul de serviciu permanent. Pentru silențiozitatea și "invizibilitatea" lor, NATO le-a poreclit "găuri negre".

Dar submarinele "Lada" sunt încă mai silențioase. Testările primei nave din această clasă – "Sankt Petersburg" – au arătat că proiectul 677 este de aproximativ zece ori mai superior tuturor seriilor anterioare ale "diesel-urilor" în ceea ce privește "invizibilitatea".

223
Тема:
Industria militară rusă
Tematic
"E doar primul pas" - de ce SUA își trimit submarinele la frontierele Rusiei
VIDEO: Submarinul „Vladimir Monomakh” a lansat patru rachete „Bulava”
Răspunsul Rusiei la politica agresivă – ce se știe despre noul submarin

Загрузка...
Avocatul Gheorghe Piperea

Piperea: ”Europa se rupe, odată cu extincția UE dispar tehnocrații și vătafii politici”

1608
”Nebunia pandemică” a dus la divergențe majore în UE -  iar odată cu extincția UE, ”or să dispară și tehnocrații, birocrații revolving door și vătafii politici”

BUCUREȘTI, 26 feb – Sputnik. Cunoscutul avocat Gheorghe Piperea pleacă de la o realitate – situația și divergențele create de ”nebunia pandemică”, care a ”anihilat deja rațiunea, spiritul de auto-conservare și simțul etic” al liderilor UE, pe care îi numește ”vătafii europeni ai Big Tech, Pharma și Finance”.

Contextul este cel în care ”pașaportul” de vaccinare sau ”de înțepare”, cum îl numește avocatul, va deveni obligatoriu din vară, ”chit că nu se știe dacă vor fi de acord să se înțepe până atunci cel puțin 70% din populația de 450 de milioane de europeni” – dintre care, în acest moment, ”după 3 luni de la debutul experimentului Pfizer/BionTech-Moderna- AstraZeneca, s-au înțepat doar 10%”.

Și, mai ales, rațiunea liderilor pare anihilată pentru că ”nu se știe dacă înțeparea asigură oprirea transmiterii infecției” și nici dacă ”înțeparea este eficientă contra multiplelor tulpini sau mutații care au apărut” – iar ”pe piață sunt cca 400 de milioane de doze false de ser magic, care era la doi pași de a fi cumpărate de Comisia Europeană”, după cum anunță o mare agenție de presă americană.

”Se pare că “liderii” europeni beau, de mai mult de un an, vin conservat în vase cu plumb și s-au procopsit cu saturnism”, scrie Piperea, punctând „Nero a dat foc Romei tot din saturnism. A dat vina, ulterior, pe creștini, ne-înțepații acelei vremi”.

Piperea constată că, în lipsa unui acord pentru un pașaport european, ”câteva țări care fac bani din turism (Austria, Grecia, Bulgaria, Spania, Ungaria) își vor face propriile pașapoarte, valabile eventual în țările conclavului”.

Asta înseamnă, ”pur și simplu, fracturarea Europei”, atrage atenția profesorul Piperea. ”Acordul Schengen și rule of law, precum și ipocritul MCV sau fantomaticul Parchet European, se duc în bălării”.

”Sunt fan, pe bune, sunt sătul de astfel de ipocrizii!”, mărturisește Piperea. ”Pe de altă parte, mă amuz - cred că trebuie să fii prost sau iresponsabil ca să poți crede că îți poți revigora turismul cu acea fracțiune de europeni care vor fi de acord să se înțepe, restul fiind ținuți legați de glie sau în țarc”.

Dar, cel mai important, avocatul consideră că, dacă se va introduce peste tot ”minunatul pașaport”, atunci ”Europa se va rupe în două și se va înscrie pe panta fatală a extincției ca proiect, căci restricțiile de mișcare și libertate aplicate celor care vor refuza statutul de fachir al seringilor vor crea un fel gheto al populației “altfel”, paria, marginalizați sau excluși din minunata lume nouă a înțepaților, liberi ca pasărea coliviilor”.

”Și, odată cu extincția UE, or să dispară și tehnocrații, birocrații revolving door și vătafii politici”, conchide Piperea, repetând – ”Sunt fan, pe bune!”.
1608
Tagurile:
UE, Europa, Gheorghe Piperea

Загрузка...
Klaus Iohannis se vaccinează împotriva COVID-19

Lovitură: Iohannis ”e de acord cu pașaportul de vaccinare”

0
Avocatul Piperea a reacționat după ce președintele Klaus Iohannis a susținut necesitatea unui act la nivelul Uniunii Europene – ”un certificat”

BUCUREȘTI, 27 feb – Sputnik. După cum s-a anunțat, președintele Iohannis, a participat, în perioada 25-26 februarie, la reuniunea extraordinară a Consiliului European - în format de videoconferință.

La reuniune, unul dintre principalele subiecte s-a referit la coordonarea UE în contextul pandemiei de COVID-19 și acțiunea în domeniul sănătății, dar și ”consolidarea rezilienței UE în domeniul sănătății și al managementului crizelor, în perspectiva creării unei Uniuni a Sănătății”.

Și, evident, tema controversată a ”pașaportului de vaccinare”, propus de câteva state, a fost abordată.

Anterior evenimentului, președintele Iohannis s-a referit ca nefiind cazul și momentul pentru așa ceva dar… iată ce a declarat la reuniune.

Cităm de pe site-ul Președinției României:

”Referitor la certificatele de vaccinare, Președintele României s-a pronunțat pentru o abordare coordonată și unitară la nivel european, susținând că certificatul de vaccinare ar trebui utilizat pentru scopuri medicale, iar procesul de identificare a elementelor tehnice pe care să le conțină un certificat la nivel european va trebui să continue”.

Șoc… sau ce? Iohannis vorbește, de fapt, de introducere, ”pas cu pas”, a unui ”certificat la nivel european”, adică a unui pașaport!

Desigur, veți spune, astea sunt speculații jurnalistice. Dar, iată că și ditamai profesorul universitar de Drept, avocatul Gheorghe Piperea, interpretează la fel:

”Ce “surpriză” - Werner este de acord cu pașaportul de vaccinare, chiar dacă pretindea, recent, că nu e de acord”, remarcă Piperea, explicând ironic – ”Ce să îi faci, viața de vătaf e viață de vătaf, mai tre’ să faci și ce spune stăpânul”.

Încă un argument – Iohannis a susținut acest ”certificat la nivel european” în contextul în care a arătat că la nivelul UE, ”nu s-a reușit implementarea unei abordări comune în ceea ce privește unele măsuri luate în pandemie, precum restricțiile impuse, care diferă semnificativ de la un stat membru la altul, în ceea ce privește controlul frontierelor sau asigurarea liberei circulații a mărfurilor și persoanelor”.

Adică un argument pentru a introduce o reglementare la nivel de UE, materializată, desigur, prin acest act – fie el numit ”pașaport”, fie ”certificat la nivel european”.

0
Tagurile:
Klaus Iohannis
Тема:
Coronavirus în România, Moldova și în lume

Загрузка...