Nelu Tătaru și Ludovic Orban

Bomba zilei: Orban și Tătaru, în fața procurorilor DNA! Un deputat a denunțat TOTUL!

736
(reînnoit 07:57 08.07.2020)
”Toate legăturile duc la domnul Orban şi voi cere expres astăzi, în faţa procurorilor, să fie audiat alături de Costache, alături de Tătaru, alături de Codrin Lungu, care a semnat contractul de achiziţie pentru Moldova”

BUCUREȘTI, 8 iul – Sputnik, Evan Răutu. Dacă PSD pare a fi pus ”batista pe țambal” în cazul Orban – UNIFARM, preferând sterile declarații politice, deputatul USR Emanuel Ungureanu a reclamat totul la DNA și a continuat să furnizeze date.

Ieri, de exemplu, deputatul a fost la DNA pentru a aduce noi date și informații în dosar și a declarat ferm:  ”Toate "tentaculele" duc la Ludovic Orban!”

”Am venit astăzi la DNA aşa cum am promis că atunci când voi avea informaţii noi care se corelează cu alte mărturii pe care le-am dat în două rânduri în legătură cu dosarul UNIFARM şi nu numai, voi aduce aceste probe”, a spus Ungureanu.

Mai mult, deputatul consideră că ”este foarte important să înţelegem în ce măsură anturajul premierului Orban a fost implicat în această afacere UNIFARM”.

”Atenţie - important este să căutam în memorie, în 19 martie, Ludovic Orban declara că s-a făcut o finanţare importantă pentru UNIFARM, finanţare din care în primă instanţă s-au cumpărat măşti neconforme prin intervenţia directă a domnului Ludovic Orban”, lovește fără milă Ungureanu.

Deputatul USR subliniază că, la data respectivă, însuși Orban ”declara pentru cei de la Rise Project că el a intervenit, citez, 'pe lângă vicepreşedintele turc' pentru ca acele măşti să ajungă în ţară”.

”Nu avem nicio garanţie că măştile care sunt pe piaţă au filtru de protecţie”, mai punctează Ungureanu – ”aceste măşti care au ajuns din Turcia, milioane au ajuns şi în benzinării, aceste măşti au fost şi sunt purtate de români fără să existe nicio garanţie că au un filtru suficient de bun pentru protecţia în faţa coronavirusului”.

Concluzia lui Emanuel Ungureanu este clară și provoacă fiori reci pe spinarea Guvernului: reportul preliminar al Curţii de Conturi ”indică foarte clar” că Ministerul Sănătăţii e controlat de domnul Tătaru care este controlat de domnul Orban – pentru că nicio decizie, nici în mandatul domnului Costache, nici în mandatul domnului Nelu Tătaru nu a fost luată fără ca domnul Orban să fie informat”.

”Aşa că toate legăturile duc la domnul Orban şi voi cere expres astăzi, în faţa procurorilor, să fie audiat domnul Orban alături de domnul Costache, alături de domnul Tătaru, alături de domnul Codrin Lungu, noul secretar general al guvernului care a semnat contractul de achiziţie pentru acele echipamente de protecţie ce au mers în Moldova, după ce marfa era deja recepţionată în Moldova”, a declarat Emanuel Ungureanu în fața DNA, consemnează EpochTimes România.

Fii la curent cu toate știrile din Moldova și din lume! Abonează-te la canalul nostru din Telegram >>> 
Privește Video și ascultă Radio Sputnik Moldova

736
Tagurile:
DNA, Ludovic Orban, Nelu Tătaru
Развёртывание оперативно-тактического ракетного комплекса Искандер-М

”Bat în ușa deschisă”: Moscova atenționează SUA asupra unei mari greșeli

194
Rusia pledează pentru păstrarea Tratatului START-III și solicită Statelor Unite să îl prelungească. Negocierile se desfășoară încă din vară. Washingtonul cere revizuirea documentului, Moscova refuză să schimbe ceva.

BUCUREȘTI, 24 sept - Sputnik. În ce constă de fapt problema aflați din materialul scris de Galia Ibraghimova și Sofia Melniciuk pentru RIA Novosti.

"Nu avem nicio reacție"

"Problema prioritară care poate și trebuie rezolvată cu promptitudine este, desigur, prelungirea Tratatului dintre Rusia și Statele Unite privind armele strategice ofensive, care expiră foarte curând, în februarie 2021. Noi purtăm astfel de negocieri cu partenerii noștri americani”, a declarat Vladimir Putin în discursul său la deschidere celei de-a 75-a sesiune a Adunării Generale a ONU.

Președintele rus a îndemnat Statele Unite să dea dovadă de reținere în privința desfășurării de noi sisteme de rachete. Anul trecut, Statele Unite s-au retras din Tratatul privind eliminarea rachetelor cu rază medie și scurtă de acțiune (Tratatul INF), după care Moscova a declarat un moratoriu pentru desfășurarea lor în Europa. Putin a subliniat: ”Atâta timp cât Statele Unite se abțin de la astfel de măsuri".

”Din păcate, nu avem încă nicio reacție la propunerea noastră, nici de la partenerii noștri americani, nici de la aliații lor", a adăugat el.

Antonio Guterres a recomandat în repetate rânduri prelungirea START-III. Dar secretarul general al ONU a reacționat negativ la cererea SUA de a include China în tratat. Vasili Nebenzia, reprezentantul permanent al Rusiei, ia atenționat și pe americani asupra comiterii unei „mari greșeli”.

Pilonii securității strategi

START-3 este un document fundamental în domeniul controlului asupra tehnologiilor nucleare. Prin semnarea acestuia în 2010, Moscova și Washingtonul s-au angajat să-și reducă arsenalele strategice. Procesul a început încă de la începutul anilor șaptezeci, când adversarii Războiului Rece au semnat primul Tratat de limitare a armelor strategice (SALT-1). De atunci, șapte acorduri bilaterale au fost adoptate în acest domeniu.

SUA nu le-au pus niciodată la îndoială, dar odată cu venirea lui Donald Trump s-a schimbat totul. Șeful Casei Albe încearcă să adapteze acordurile la realitățile zilei de astăzi, iar perspectiva unei noi curse de înarmare nu îl sperie.

Decizia de a se retrage din Tratatul INF în august 2019 a fost explicată de SUA prin pretențiile față de Rusiei. Principala este că Moscova ar fi testat racheta SSC-8 (în clasificarea rusă - 9M729) interzisă de document. Americanii nu au oferit dovezi clare.

Cu toate acestea, în conversațiile informale, au recunoscut: problema nu se află în acțiunile Moscovei. Pentagonul a suspectat China de a crea rachete cu rază scurtă și medie de acțiune și a cerut autorităților chineze să se alăture negocierilor privind armele strategice. Beijingul a ignorat aceste dorințe.

În mai 2020, SUA s-au retras din Tratatul Cerului Deschis (DON) și au acuzat din nou Moscova - spun că rușii împiedică zborurile de inspecție. Ministerul rus al Apărării a negat acest lucru. Departamentul consideră că americanii intenționează să exploreze mai activ spațiul, iar DON le ținea mâinile legate.

Paritate nucleară

"SUA și NATO sunt îngrijorate de faptul că programul nuclear al Chinei se dezvoltă rapid. Se pare că chinezii intenționează să obțină paritate cu Washingtonul și Moscova în această cestiune”, a explicat în această vară reprezentantul special al SUA pentru controlul armelor, Marshall Billingsley.

De asemenea, Washingtonul este nemulțumit de faptul că START-III nu limitează creșterea potențialului nuclear tactic al Rusiei. Totodată, Billingsley a criticat mecanismul actual de verificare a armelor strategice.

Discuțiile au început deja, dar americanii au înaintat noi condiții.

”SUA cer să includă cele mai recente arme rusești în conversație, ceea ce înseamnă să bateți la o ușă deschisă”, a spus ministrul rus.

"O propunere binevenită"

Cea de-a doua rundă de întâlniri s-a încheiat în septembrie, fără vreun progres oarecare. SUA are o nouă condiție - să accepte acorduri-cadru suplimentare.

Americanii propun să introducă acolo nu doar arsenale nucleare strategice, ci și tactice. Singura concesie este că Washingtonul a fost de acord să amâne implicarea Chinei în procesul de negociere.

"Am făcut o propunere bună Rusiei", a spus Billingsley.

Ministerul rus de Externe a raportat că Moscova va prelungi acordul doar în forma actuală. Perioada sa de valabilitate expiră în câteva luni și nu există timp pentru a schimba nimic. Departamentul a menționat că procesul de aprobare a fost întârziat chiar de partea americană.

"Dacă SUA sunt gata să dezvolte ceva nou pe baza unui echilibru de interese, atunci acordul va fi posibil. Dar va dura ceva timp", a comentat situația viceministrul rus de Externe, Serghei Riabkov.

"SUA - în goana după preferințe"

”Există puține alternative: fie să fie prelungit START-3 fără modificări, fie să fie abandonat complet”, consideră Evgheni Miasnikov, specialist în controlul armelor.

El consideră că principala valoare a Tratatului constă în sistemul de verificare a armelor strategice. "Pe vremuri, era dificil să ne controlăm acțiunile reciproce. Părțile reieșeau din cele mai rele scenarii, care tensionau situația. Dacă sistemul se prăbușește, riscul de a repeta trecutul va crește”, avertizează expertul.

Directorul de programe al Centrului PIR pentru tehnologii noi și securitate internațională, Vadim Koziulin, nu are nicio îndoială că Acordul va fi prelungit. El consideră cererile SUA ca un joc de creștere a mizelor.

”Trump își joac ca de obicei rolul său: vrea să negocieze pentru mai multe preferințe înainte de încheierea Acordului. Dar practic nu mai este timp, iar americanii vor merge pentru prelungire. Noile condiții fac obiectul unei discuții suplimentare. Mai mult, Rusia are și propuneri pentru un arsenal nuclear tactic și arme americane în Europa”, spune expertul.

El subliniază că Start-III nu include sisteme fără pilot, deși pot fi considerați ca purtători de arme nucleare.

"Rusia are mai multe întrebări față de UAV-uri. De fapt, aceasta este aceeași rachetă de croazieră - datorită posibilității reutilizării sale reprezintă un pericol important. Dar în cadrul reuniunilor privind Start-III, Moscova nu forțează încă acest subiect”, notează Koziulin.

Potrivit acestuia, conservarea sistemului de control depinde acum în principal de SUA. Dacă Washingtonul este de acord cu un dialog, atunci pe termen lung ar putea fi incluse și China, Franța, Marea Britanie, India, Pakistan - statele care dețin arme nucleare.

194
Tagurile:
SUA, Moscova
Tematic
Facebook are un plan în cazul unui haos după alegerile din SUA
SUA vor să distrugă ONU, Rusia vrea salvarea ei
Video: SUA, coaliție anti Nord Stream 2 - Va fi oprit proiectul?

Загрузка...
Cristian Diaconescu

Traseistul Diaconescu, propus lui Iohannis pentru șefia OSCE

387
(reînnoit 07:40 24.09.2020)
Un lobby care vizează repunerea în activitatea de prim rang un traseist politic de pe linia Năstase-Gabi Oprea-(Boc-MRU)-Băsescu, remarcat în ultimii ani prin evoluții isterice la emisiunile lui Rareș Bogdan

BUCUREȘTI, 24 sept – Sputnik. Mai multe publicații au anunțat că fostul ministru și consilier prezidențial Cristian Diaconescu va fi susținut de România pentru șefia OSCE.

Informația vine pe surse ”de la Bruxelles”, afirmă publicații din zona Rareș Bogdan. De fapt, din informațiile noastre, este vorba de un lobby în care controversatul fost realizator TV, actual europarlamentar, are un rol important.

Întrebare: are Rareș Bogdan are interesul sau misiunea de a-l susține pe controversatul Cristian Diaconescu?

Iată de ce îl numesc controversat.

Deși diplomat de carieră, cu școala făcută serios, pe vremea lui Ceaușescu, și cu practică pe vremea lui Adrian Năstase, Diaconescu s-a manifestat de la un moment dat extrem de ciudat, părăsind zona diplomatică și intrând în diverse combinații politico-guvernamentale – candidatură la Primăria Capitalei, ministru al Justiției și consilier al lui Traian Băsescu.

Aventura în politică a fost a fost în mare parte un eșec  - a intrat pe care frumoși în PSD (după PCR, evident), apoi a sărit în barca găurită a generalului Oprea, UNPR, apoi a marșat pe linia dubiosului M.R. Ungureanu, pentru a ajunge la creația Elenei Udrea și a Traian Băsescu. Paranteză: câți ”penali” am menționat până acum, vorba lui Iohannis? Dar ce mai contează!

În ultimi ani, Diaconescu s-a remarcat prin evoluții isterice la emisiunea lui Rareș Bogdan, situație penibilă pentru un diplomat cu cartea sa de vizită. Acolo, spectatorii au putut face diferența între prestația elevată, argumentată, a lui Dan Dungaciu sau Octavian Hoandră - și ieșirile bizare, suspecte psihic, ale lui Cristian Diaconescu. Fostul lider PSD este un vehement acuzator al 10 august și al PSD în general.

Așa cum precizam, informația a venit pe surse apropiate lui Rareș Bogdan, dar ulterior a fost confirmată și de G4Media.ro ”pe surse politice”. Deci, o sursă mult mai calificată, ceea ce înseamnă că lobby-ul are ambiții mari.

Informație este susținută și de experiența lui Diaconescu în relația cu OSCE: între 1990 - 1993 diplomat în Delegația/Misiunea Permanentă a României la OSCE, 1993-1995 coordonator al secției de cooperare în domeniul politico-militar al OSCE din MAE, 1995-1996 adjunct al șefului misiunii pentru domeniile politico-militar și de securitate ale OSCE, 1996-1997 diplomat în Direcția OSCE din MAE, 1997-1998 director al Direcției OSCE din MAE.

Deci, o experiență de mai demult, dar vastă. Deocamdată nu există confirmări oficiale.

G4Media arată că, pentru această funcție, contracandidata lui Cristian Diaconescu este Helga Maria Schmid (Germania), actualul secretar general al Serviciului European de Acțiune Externă din cadrul Comisiei Europene.

387
Tagurile:
OSCE, Cristian Diaconescu

Загрузка...
Ludovic Orban

Decizii și acte din ultima ședință de Guvern, text integral

0
Guvernul Orban a luat mai multe decizii și a analizat mai multe acte extrem de important într-o ședință care s-a terminat târziu, în noapte. Iată lista integrală a deciziilor și actelor

BUCUREȘTI, 25 sept – Sputnik. Guvernul Orban a adoptat un mod de lucru pe care îl acuza când era practicat de PSD: ședințele de Guvern care durează până târziu, în noapte, uneori chiar după miezul nopții.

Astfel, ieri au fost prezentat decise mai multe OUG, HG, au fost prezentat proiecte de OUG în primă citire, s-au făcut mai multe informări.

Iată lista integrală a ceea ce s-a discutat în ședința de guvern. Aici puteți găsi link-uri către actele discutate sau decise – dar în forma dinaintea ședinței.  

I. PROIECTE ÎN ANALIZĂ

1. PROIECT DE ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ privind unele măsuri pentru acordarea de sprijin financiar din fonduri naționale pentru întreprinderi a căror activitate comerciala a fost întreruptă parțial sau total în perioada stării de urgență și a stării de alerta, în contextul crizei COVID-19

2. PROIECT DE ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ privind modificarea și completarea art.58 din Legea educației naționale nr.1/2011

3. PROIECT DE ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ pentru completarea alin. (2) al art. 1 din Legea serviciilor comunitare de utilităţi publice nr. 51/2006, precum și pentru aprobarea unor măsuri privind proiectele de mediu cu finanțare din fonduri externe nerambursabile și pentru reglementarea serviciului public inteligent alternativ pentru procesarea apelor uzate menajere

4. PROIECT DE ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ pentru modificarea și completarea unor prevederi din acte normative care reglementează acordarea de sprijin financiar din fonduri externe nerambursabile, în contextul crizei provocate de COVID-19

5. PROIECT DE ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ privind stabilirea unor măsuri pentru proiectele de regenerare urbană finanțabile din fonduri externe nerambursabile

6. PROIECT DE ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ pentru instituirea unor scheme de ajutor de stat privind garantarea de către statul Român în procent de 100% a voucherelor oferite turiștilor de către agențiile de turism și structurile turistice cu funcțiuni de cazare, ca alternativă la rambursările în numerar aferente călătoriilor anulate, în cazul insovenței emitenților voucherelor precum si pentru acoperirea primelor de garantare datorate de beneficiarii schemei de ajutor de stat pentru garantarea voucherelor oferite turiştilor ca alternativă la rambursările pentru pachetele turistice şi serviciile unice de călătorie anulate în contextul pandemiei Covid 19

7. PROIECT DE ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ privind declararea stării de calamitate de către Comitetele județene pentru situații de urgență pentru fenomenul de secetă pedologică

II. PROIECTE DE LEGI

1. PROIECT DE LEGE privind unele măsuri temporare referitoare la concursul de admitere la Institutul Naţional al Magistraturii, formarea profesională inițială a judecătorilor și procurorilor, examenul de absolvire a Institutului Național al Magistraturii, stagiul și examenul de capacitate al judecătorilor și procurorilor stagiari, precum și la concursul de admitere în magistratură

III. ORDONANȚE DE URGENȚĂ

1. ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ pentru completarea art.159 din Legea nr.263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice, precum și pentru adoptarea unor măsuri în domeniul asigurării unor persoane în sistemul public de pensii

2. ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ privind unele măsuri pentru susținerea activităţii unor aeroporturi regionale, în contextul crizei economice generată de pandemia COVID-19

3. ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ pentru completarea art. 510 din Ordonanța de urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ

4. ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ pentru completarea Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 70/2020 privind reglementarea unor măsuri, începând cu data de 15 mai 2020, în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS/CoV-2, pentru prelungirea unor termene, pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, a Legii educației naționale nr. 1/2011, precum și a altor acte normative

5. ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ privind procedura pentru identificarea, selectarea și rezervarea prin antecontract, promisiune, scrisoare de intenție sau închiriere a imobilelor destinate ca sedii ale unor agenții sau centre europene nou înființate, în vederea participării României la procesul de desemnare a acestor sedii pe teritoriul României, și depunerea dosarelor de candidatură aferente

IV. HOTĂRÂRI

1. HOTĂRÂRE pentru modificarea și completarea Hotărârii Guvernului nr. 1680/2008 pentru instituirea unei scheme de ajutor de stat privind dezvoltarea regională prin stimularea investițiilor și Hotărârea Guvernului nr. 797/2012 privind instituirea unei scheme de ajutor de stat pentru sprijinirea investițiilor care promovează dezvoltarea regională prin utilizarea tehnologiilor noi și crearea de locuri de muncă în sensul prelungirii la cerere, ca urmare a pandemiei COVID-19, a termenului de monitorizare aferent proiectelor de investiții cu acorduri pentru finanțare emise până la data de 30.06.2014

2. HOTĂRÂRE privind repartizarea pe județe și unități administrative-teritoriale a sumelor defalcate din taxa pe valoarea adăugată prevăzute la art. 24 lit.b) și c) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 135/2020 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2020, modificarea unor acte normative și stabilirea unor măsuri bugetare, cu completările ulterioare

3. HOTĂRÂRE privind înscrierea unor bunuri în inventarul centralizat al bunurilor din domeniul public al statului și în administrarea Academiei Române, modificarea datelor de identificare și actualizarea valorii de inventar a unui bun imobil aflat în administrarea Casei Oamenilor de Știință, precum și transmiterea acestuia în administrarea Academiei Române

4. HOTĂRÂRE privind transmiterea cu titlu gratuit din domeniul privat al statului în domeniul public al acestuia și în administrarea Ministerului Justiției a unui imobil intrat în proprietatea privată a statului prin confiscare

5. HOTĂRÂRE pentru modificarea și completarea Statutului Casei Naționale de Asigurări de Sănătate, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 972/2006 și pentru abrogarea Hotărârii Guvernului nr. 338/2020

6. HOTĂRÂRE pentru modificarea anexei la Hotărârea Guvernului nr. 798/2016 privind aprobarea programului de interes naţional în domeniul protecţiei şi promovării drepturilor persoanelor cu dizabilităţi "Înfiinţarea de servicii sociale de tip centre de zi, centre respiro/centre de criză şi locuinţe protejate în vederea dezinstituţionalizării persoanelor cu dizabilităţi aflate în instituţii de tip vechi şi pentru prevenirea instituţionalizării persoanelor cu dizabilităţi din comunitate" și a anexei la Hotărârea Guvernului nr. 193/2018 privind aprobarea programului de interes naţional în domeniul protecţiei şi promovării drepturilor persoanelor cu dizabilităţi "Înfiinţarea de servicii sociale în vederea asigurării tranziţiei tinerilor cu dizabilităţi de la sistemul de protecţie specială a copilului către sistemul de protecţie a persoanelor adulte cu dizabilităţi"

7. HOTĂRÂRE privind alocarea temporară a unor sume din venituri din privatizare ordonatorului principal de credite cu rol de autoritate de management pentru Programul Interreg V-A România-Bulgaria

8. HOTĂRÂRE privind stabilirea valorii ajutorului financiar în avans pentru depozitarea privată a untului, laptelui praf degresat și a anumitor brânzeturi

9. HOTĂRÂRE pentru modificarea anexei la Hotărârea Guvernului nr. 124/2020 privind aprobarea numărului mediu maxim de personal pe anul 2020 pentru operatorii economici din industria naţională de apărare, care desfăşoară activităţi conform prevederilor art. 24 din Legea nr. 232/2016 privind industria naţională de apărare, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative

10.HOTĂRÂRE pentru modificarea art.6 din Hotărârea Guvernului nr.452/2003 privind desfășurarea activității de agrement nautic

11.HOTĂRÂRE privind modificarea și completarea calendarului acțiunilor din cuprinsul perioadei electorale a alegerilor pentru Senat și Camera Deputaților din anul 2020, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 745/2020

12.HOTĂRÂRE pentru modificarea Hotărârii Guvernului nr. 349/2017 privind stabilirea uniformei, siglei, insignei și documentelor de legitimare pentru personalul militar al Direcției Generale de Protecție Internă a Ministerului Afacerilor Interne

13.HOTĂRÂRE pentru actualizarea anexei nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr.1705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului și pentru trecerea unor construcții aflate în administrarea Ministerului Afacerilor Interne - Inspectoratul de Jandarmi Județean Olt (UM 0746 Slatina) din domeniul public al statului în domeniul privat al acestuia, în vederea scoaterii din funcțiune, casării și demolării

14.HOTĂRÂRE privind plata unei contribuții financiare voluntare a României la bugetul Comunității Democrațiilor

15.HOTĂRÂRE privind înscrierea în inventarul centralizat al bunurilor care alcătuiesc domeniul public al statului a unor bunuri culturale mobile și darea acestora în administrarea Muzeului Național Brukenthal

16.HOTĂRÂRE privind aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2020 al Companiei Naționale ”Administrația Porturilor Maritime” - S.A. Constanța, aflată sub autoritatea Ministerului Transporturilor, Infrastructurii și Comunicațiilor

17.HOTĂRÂRE privind declanşarea procedurilor de expropriere a tuturor imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul suplimentar, necesare pentru relocarea utilităților, care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes național "Centura municipiului Rădăuţi"

18.HOTĂRÂRE privind declanşarea procedurilor de expropriere a tuturor imobilelor proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional „Drum Expres Craiova - Pitești și legăturile la drumurile existente”, Tronsonul 3, aflate pe raza localităţilor Valea Mare, Priseaca, Scornicești, Optași - Măgura, Tătulești, Colonești și Bărăști din județul Olt

19.HOTĂRÂRE pentru modificarea și completarea Hotărârii Guvernului nr. 230/2003 privind delimitarea rezervațiilor biosferei, parcurilor naționale și parcurilor naturale și constituirea administrațiilor acestora

20.HOTĂRÂRE pentru aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli rectificat pe anul 2020 pentru Administraţia Naţională “Apele Române”, aflată în coordonarea Ministerului Mediului, Apelor şi Pădurilor

21.HOTĂRÂRE privind înscrierea unor bunuri imobile în inventarul centralizat al bunurilor din domeniul public al statului şi darea în administrarea Ministerului Mediului, Apelor şi Pădurilor - Regia Naţională a Pădurilor – Romsilva

22.HOTĂRÂRE privind modificarea și completarea, după caz, a descrierii tehnice, adresei și anului dobândirii unor bunuri imobile aparținând domeniului public al statului aflate în administrarea Administrației Naționale ”Apele Române” prin Administrația Bazinală de Apă Prut-Bârlad, instituție publică aflată în coordonarea Ministerului Mediului, Apelor și Pădurilor, prevăzute în anexa nr.12 la Hotărârea Guvernului 1705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului, ca urmare a efectuării lucrărilor de cadastru și publicitate imobiliară

23.HOTĂRÂRE privind aprobarea închirierii unei părți din imobilul 307 aflat în domeniul public al statului și în administrarea Ministerului Apărării Naționale

24.HOTĂRÂRE pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici aferenți obiectivului de investiție ”Varianta de ocolire Sighișoara”, județul Mureș

25.HOTĂRÂRE pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiții ”Complex multifuncțional-Sala polivalentă, municipiul Brașov, județul Brașov”

26.HOTĂRÂRE privind transmiterea cu titlu gratuit a suprafe ței de 519,8412 ha, fond forestier din grupa I funcțională - vegetația forestieră cu funcții speciale de protecție, subgrupa 1.4.a. - păduri special amenajate în scop recreativ (păduri-parc), din domeniul public al statului și din administrarea Regiei Naționale a Pădurilor - Romsilva în domeniul public al municipiului Timișoara

27.HOTĂRÂRE pentru modificarea și completarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 268/2001 privind privatizarea societăților comerciale ce dețin în administrare terenuri proprietate publică și privată a statului cu destinație agricolă și înființarea Agenției Domeniilor Statului, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 626/2001

28.HOTĂRÂRE pentru modificarea Hotărârii Guvernului nr. 24/2020 privind organizarea și funcționarea Ministerului Educației și Cercetării

29.HOTĂRÂRE privind înscrierea unui imobil în inventarul centralizat al bunurilor din domeniul public al statului, darea acestuia în administrarea Ministerului Tineretului și Sportului prin Direcția Județeană pentru Sport şi Tineret Suceava, precum şi declararea lui ca bun de interes național

V. MEMORANDUMURI

1. MEMORANDUM cu tema: Măsuri privind negocierea informală cu Comisia Europeană a documentelor programatice aferente Politicii de Coeziune 2021-2027

2. MEMORANDUM cu tema: Donarea unui pachet de echipamente medicale și dezinfectanți aparținând domeniului privat al statului, aflate în administrarea Ministerului Apărării Naționale, către Ministerul Apărării al Ucrainei, în contextul prevenirii și combaterii infectării cu virusul SARS-CoV-2

3. MEMORANDUM cu tema: Aprobarea de către Guvernul României a variantei revizuite a Programului Interreg V-A România-Bulgaria

4. MEMORANDUM cu tema: Măsurile necesare aferente procedurii evaluării de mediu pentru programele Operaționale 2021-2027

5. MEMORANDUM cu tema: Raportarea către Comisia Europeană a stadiului de implementare a Strategiei Guvernului României pentru incluziunea cetățenilor români aparținând minorității rome, pentru perioada 2018-2019

VI. INFORMĂRI

1. INFORMARE privind stadiul pregătirii și organizării alegerilor locale din anul 2020

2. INFORMARE privind stadiul pregătirii și organizării alegerilor pentru Senat și Camera Deputaților din anul 2020

0
Tagurile:
text, Ședință, Guvern

Загрузка...