Daniel-Cătălin Zamfir

Atac dur la o bancă străină: "Sunt vigilenți la coruptzion pe meleagurile noastre"

1177
(reînnoit 13:28 11.10.2018)
Un senator anunță că își va muta banii de la ING la o bancă românească după scandalul cu cardurile din weekendul trecut.

BUCUREȘTI, 11 oct — Sputnik, Daniel George Nistor. A venit prima reacție după ce clienții băncii cu capital olandez au constatat că le lipsesc bani de pe card.

"Cel mai mare investitor olandez în România, ING Bank, dă o nouă lovitură românilor! După ce au fost prinși într-un caz de spălare de bani, penali adică, așa cum se zice pe la noi, și au plătit fiscului olandez 775 milioane de euro(!!!), acum încasează de două ori sumele transferate", scrie senatorul Daniel Cătălin Zamfir, pe pagina sa de Facebook.

"Cum de softul greșește mereu în defavoarea clienților? Și cum Dna ambasador a Olandei e foarte vigilentă la coruptzion pe meleagurile noastre, zic și eu să fiu vigilent cu cei care înșală și voi întrerupe orice relație comerciala cu ING Bank. Mă voi muta cu arme și bagaje la singura bancă cu capital românesc, Banca Transilvania", anunță Zamfir.

El a fost ales pe listele PNL, dar anul acesta "s-a mutat cu arme și bagaje" la ALDE, după ce a intrat în conflict cu președintele PNL, Ludovic Orban, pentru că a inițiat mai multe legi de protejare a intereselor clienților bancari și a derulat o intensă activitate în acest sens în comisia de specialitate, fapt care i-a atras atât critici din partea conducerii fostului său partid, cât și pierderea șefiei comisiei.

Clienții băncii ING au constatat că le lipsesc de două ori mai mulți bani de pe card decât ar fi cheltuit în weekendul trecut.

Astfel, operațiunile realizate au fost procesate de două ori, prin urmare fiecare tranzacție a fost dublată, astfel, spre stupoarea clienților, celor afectați le-au lipsit mai mulți bani din cont decât au cheltuit.

Banca spune că a fost vorba despre o eroare.

"O parte dintre clienți ING pot vedea dublarea unora dintre tranzacțiile realizate în weekend. Situația a fost cauzată de o eroare operațională în care fișierele de tranzacții au fost încărcate de două ori. Lucrăm la remedierea situației și la returnarea sumelor în conturile clienților în cel mai scurt timp posibil", se arată într-un comunicat al băncii, citat de dcnews.ro.

Șocați, clienții au apelat call-centerul care a fost depășit de situație. Nemulțumiri au fost și din această cauză, pentru că majoritatea celor care au sunat nu au reușit să discute cu un reprezentant al băncii.

În postarea sa, Zamfir se referă la faptul că ING a plătit recent o amendă de 775 milioane de euro pentru încălcarea legislației, după cum a informat Reuters.

Procurorii din Olanda au declarat că ING a încălcat legile privind prevenirea spălării banilor și finanțării terorismului "în mod structural și de ani de zile", prin faptul că nu a verificat în mod corespunzător proprietarii efectivi ai conturilor clientului și nu a identificat tranzacții neobișnuite prin intermediul acestora.

1177
Tagurile:
Bank, ING, Clienți, Daniel Zamfir

Загрузка...