Euro

Care televiziune a primit azi dimineață 500.000 euro pe filiera Tudose

1308
(reînnoit 20:56 12.10.2017)
Dan Andronic: "Azi-dimineață că s-a plătit o factură de 500.000 de euro unei televiziuni"

BUCUREȘTI, 12 oct — Sputnik, D.D. "Am și eu o întrebare pentru Mihai Tudose sau Felix Rache, indiferent cine conduce guvernul: Înțeleg că Sevil Shhaideh, Viorel Ilie și Rovana Plumb trebuie să plece din guvern că au plângeri penale, dar despre OLGUȚA VASILESCU de ce nu spuneți nimic?", a scris jurnalistul Dan Andronic pe Facebook acum câteva ore.

Radu Tudor: "La ora actuală, singurul lucru concret e demisia lui Tudose" >>>

Asocierea lui Felix Rache în actul de decizie al Guvernului pare ciudată, dar Dan Andronic dă un indiciu:

"Auzisem azi-dimineață că s-a plătit o factură de 500.000 de euro unei televiziuni. N-am primit nici un document, deci nu cred că-i adevărat :-)"

Cu alte cuvinte, Andronic sugerează că Rache are decizia în privința finanțării campaniei de imagine a lui Tudose, având mână liberă din partea controversatului premier care nu face decât să asigure fondurile necesare.

Felix Rache s-a ocupat în trecut, pe vremea lui Geoană, de gestionarea fondurilor de imagine ale PSD — printr-un institut de sondare a opiniei publice. Plus alte campanii interesante.

"Lăsați-vă fantezia să zburde, căci Dragnea a câștigat bătălia. Azi. Am îndoieli în privința războiului…", a scris Andronic pe Facebook.

Rămâne deci întrebarea despre care televiziune e vorba? Să fie televiziunea care a prezentat "căderea" în sondaje a PSD și a guvernului — DIGI 24?

1308
Tagurile:
Filiera Tudose, Televiziune, Bani, România

Загрузка...