Google favorizează Hillary Clinton

Exclusiv: Google manipulează în favoarea lui Hillary Clinton

209
(reînnoit 13:27 13.09.2016)
Motorul de căutare Google face jocul lui Hillary Clinton în cadrul campaniei electorale, ocupându-se cu manipularea discretă a opiniei publice.

Un scandal despre care s-a vorbit anterior ar putea să explodeze din nou. E vorba despre motorul de căutare Google, care face jocul lui Hillary Clinton în campania electorală, ocupându-se de manipularea discretă a publicului.

Cel mai interesant lucru este că problema nu constă doar în Hillary: actuala campanie riscă să arunce în aer tot ce înseamnă civilizația occidentală, în cazul în care se va dovedi că temelia acesteia este înșelăciunea.

Unul din lucrurile interesante apare cu un video, în care figurează un oarecare Matt Lieberman  și arată că o căutare în Google oferă sugestii stranii și foarte complementare pentru candidatul din partea democraților, iar acest lucru nu este deloc întâmplător. În video se explică și de ce se întâmplă acest lucru: ies la iveală legăturile acestei companii cu Partidul Democrat, familia Clinton, Pentagon etc. Da, vă puteți convingeri și singuri!

Ar părea că e vorba de o chestie minoră și plăcută, așa-numita funcție "autocomplete" sau sugestie, care este necesară pentru economisirea timpului. Dacă scrie "Pushkin p", motorul ghicește dorința noastră și ne sugerează cuvântul "poet". Dacă vom căuta "Pushkin scr…", ni se va sugera nu "scriitor", ci "scrisorile destinate soției". Pur și simplu, cea mai mare parte a solicitărilor vizează anume acest subiect, chiar dacă în rândurile de mai jos vor apărea și alte sugestii.

Toate motoarele de căutare procedează în acest fel. Însă în cazul lui Hillary Clinton au fost observate anumite lucruri stranii: atunci când a fost numită criminală de Donald Trump, iar aceasta devine știre numărul unu, să presupunem că utilizatorul vrea să afle ce anume a declarat acesta. Scrieți "Hillary is…", apar mai multe variante, însă nu acelea de care este nevoie. În cazul în care căutați "Hillary indictment…", Google oferă orice variantă, chiar și relațiile ei cu India, în afară de "învinuire" („indictment"). În condiții normale, acest lucru ar fi imposibil, pentru că sugestiile sunt generate automat. Dacă majoritatea oamenilor caută vreo legătură a lui Hillary cu criminalitatea, fără a-i interesa relațiile ei cu India, atunci funcția ar trebui să ia în considerație acest fapt în regim real și să reacționeze respectiv. În celelalte motoare de căutare, Bing și Yahoo, totul funcționează normal. Nu și în cazul Google.

De aici am putea ajunge la concluzia că în corporație cineva o ajută pe Hillary, fie manual, fie cu ajutorul unui soft.

Apropo, ghiciți ce sugestii a oferit Google în ceea ce privește Donald Trump sau Bernie Sanders, concurentul lui Clinton în sânul Partidului Democrat.

Analiza motoarelor de căutare Google și Yahoo a lui Robert Epstein
© Photo: Robert Epstein
Analiza motoarelor de căutare Google și Yahoo a lui Robert Epstein

În regim special

Un scandal de acest fel a izbucnit primăvara, însă corporația Google a declarat că nu există niciun motiv pentru suspiciuni și totul s-a stins. În tot acest timp, un grup de investigație a demonstrat: manipularea datelor de căutare a avut și are loc, totul fiind mult mai grav decât se credea. Problema constă în prinderea în flagrant delict a făptașului, prezentarea dovezilor. Tabloul informațional se schimbă mereu, ceea ce necesită capacitatea de a fixa ceea ce trezește suspiciuni.

În plus, motoarele de căutare analizează solicitările fiecărei persoane, identifică ariile de interese, pentru a oferi sugestii. Acest lucru presupune că fiecărei persoane i se oferă sugestii diferite.

Grupul de cercetători în frunte cu Robert Epstein din California au început să lucreze într-un regim de operațiune specială. Expedia solicitări motorului de căutare de pe diverse calculatoare și fotografia ecranul. Epstein e o persoană ale cărui studii au stat la baza materialelor video elaborate de Matt Liberman. Estein este doctor în psihologie. Iată de ce acesta nu doar încearcă să deconspire Google, dar și studiază modul în care aceste sugestii ar putea influența opțiunile unor grupuri de alegători. Esptein intenționa să-și publice rezultatele iarna. Însă, din momentul în care alegerile prezidențiale vor avea loc în noiembrie, acesta a decis să-și publice raportul acum. E vorba de un document voluminos, în care se explică, spre exemplu, cum jocurile din Google ar putea influența decizia a trei milioane de alegători. În cazul unui scor strâns, o astfel de cifră este destul de importantă.

Анализ поисковых систем Google и Yahoo Роберта Эпстайна
© Photo: Robert Epstein
Анализ поисковых систем Google и Yahoo Роберта Эпстайна

Mai întâi de toate, e vorba de acei indeciși care mizează pe internet în speranța că vor deveni mai informați. Unele grupuri sociologice pot fi influențate în acest fel într-o proporție de 80 la sută.

Acest lucru demonstrează odată în plus cum sugestiile explicau publicului că "Hillary câștigă", "Hillary este minunată" sau cum „Hillary crooked" devine o sarcină complicată, iar răspunsul la întrebarea "când vor avea loc alegerile?" este însoțit de poza candidatei democrate…

Analiza motoarelor de căutare Google și Yahoo a lui Robert Epstein
© Photo: Robert Epstein
Analiza motoarelor de căutare Google și Yahoo a lui Robert Epstein

Nu este o crimă, ci o porcărie

Iată concluziile suplimentare ale cercetării: există „un efect manipulatoriu ale sistemelor de căutare" (SEME), adică sugestiile ne poartă prin căutări „ca pe un câine legat". În special, dacă luăm în considerare că nu este o „opțiune", ea nu poate fi dezactivată, cei care au elaborat mecanismul au avut grijă de asta. Orice ar fi fost sugestia anterior, „funcția ei de bază este acum să manipuleze" (conștiința și comportamentul oamenilor). Și este vorba nu doar despre alegerile din America.

Raportul precedent ne amintește că „întrucât Google are 90% de posibilități de căutare în întreaga lume… noi considerăm că SEME determină totalurile a 25% din alegerile din lume în ultimii ani, iar influența acestui motor de căutare crește în fiecare an". Să ne amintim cu promova secretarul de stat Hillary Clinton „libertatea internetului" la nivel global… Așa că nu este vorba doar de ea și nici despre rezultatele actualelor alegeri. Scandalul are toate șansele să depășească frontierele SUA și să devină unul global.

Așa s-a întâmplat că în ultimii ani am scris mult și am vorbit despre cum americanii, de fapt deja corporațiile transnaționale, manipulează conștiința oamenilor în toată lumea nu doar de dragul politicii, ci și pentru bani. De fapt, modifică modelul de consumator al milioanelor de oameni, spălând creierii cu falsuri despre efectul negativ al unor mărfuri (zahărul, de exemplu) și beneficiul altora, care concurează. Totodată, își bat joc de oameni, îi înnebunesc, iar cu ajutorul activiștilor în contrapun pe unul împotriva altora… La alegeri puteți și să nu participați, crezând că vi se va permite să vă trăiți viața. Dar nici asta nu vă reușește. Iar dacă toată această mizerie va începe să iasă la iveală, așa cum se întâmplă în cazul lui Hillary Clinton, atunci distrugerea și eșecul moral al unei întregi civilizații va fi de amploare. Ce vă pot sugera în așteptarea acestor neplăceri?

Nu vă lăsați manipulat și dus de nas, verificați informația. Învățați să învățați mereu. Și ultimul lucru. Ceea ce face Google nu este o crimă. Nu există legi care să reglementeze asta.

Deocamdată, manipularea conștiinței nu este considerată o infracțiune. Dar să ne amintim că este vorba doar despre o funcție, funcția de căutare, dar câte mai sunt de acestea…

209
Tagurile:
Google, Manipulare, Hillary Clinton, Alegerile prezidențiale din SUA, Hillary Clinton, SUA

Загрузка...