Margarita Simonian

Margarita Simonyan, cel mai bun media manager din Rusia

205
(reînnoit 09:24 06.07.2019)
Comunitatea jurnalistică a dat o apreciere înaltă proiectelor sociale ale agenției „Rossia segodnia” și postului de televiziune RT.

CHIȘINĂU, 4 iul – Sputnik. Cel mai mare premiu național în domeniul afaceri în domeniul media „Media managerul Rusiei”, Grand Prix pe anul 2019, i-a fost înmânat redactorului-șef al grupului media „Rossia segodnia” și RT, Margarita Somonian.

Comunitatea jurnalistică a dat o apreciere înaltă proiectelor sociale ale agenției „Rossia segodnia” și postului de televiziune RT.

Printre acestea se numără SputnikPro, care întrunește specialiști din sfera mediatică din țările spațiului postsovietic, „Найди меня, мама” (Găsește-mă, mamă), care îi ajută pe copiii vitregiți de soartă să-și găsească o nouă familie. Printre activitățile sociale ale RT care au fost premiate este proiectul #НеОдинНаОдин” (Nu rămâi de unul singur), care vine în ajutorul persoanelor care, ani la rând, nu pot obține cetățenia rusă din cauza birocrației, și „Дальше действовать будем мы” („Mai departe vom acționa noi”) care îi ajută pe cei cărora li s-a întâmplat o adevărată nenorocire să obțină un ajutor real.

Implicarea activă a redactorului-șef al celor două mijloace de informare de frunte din Federația Rusă în destinul jurnalistului rus Ivan Golunov a devenit de asemenea una dintre componentele deciziei experților businessului media național de a decerna Marele Premiu Margaritei Simonian.

Pentru prima dată în istoria acestui concurs, Grand Prix a fost decernat încă unui laureat – regizorului de film și producătorului Fiodor Bondarciuk.

Laureat al „Media managerul Rusiei-2019” a devenit și redactorul-șef adjunct al AIP „Rossia segodnia” Natalia Loseva, care a fost premiată la categoria „Media sociale” „Pentru implementarea tehnologiilor realității complementare și virtuale în practica activității agenției de presă și crearea unui produs jurnalistic inovațional”.

La ceremonia de premiere Loseva a menționat: „Sunt recunoscătoare agenției pentru că mi-a oferit posibilitatea de a crea produse inovaționale, iar echipei mele – pentru înțelepciunea, deschideree și îndrăzneala de care a dat dovadă. Sperăm să aducem folos și companiei, și domeniului, și țării”.

AIP „Rossia segodnia” face parte din liderii pieței mediatice ruse în realizarea proiectelor sociale și culturale. Printre proiectele grupului media prezentate peste hotare de Agenția de Presă și Radio Sputnik se numără proiectul SputnikPro destinat specialiștilor din domeniul mediatic și care are drept scop schimbul de experiență cu colegii din străinătate, dezvoltarea comunicațiilor media și a relațiilor profesionale. Profesioniști din sfera mediatică din peste 80 de țări au reușit deja să devină audienți ai SputnikPro.

Printre activele sociale ale AIP „Rossia segodnia” se află portalul „Navigatorul social” și proiectul de adopție „Найди меня, мама”. Anual, începând cu anul 2014, grupul media a fost câștigătorul Programului Național „Cele mai bune proiecte sociale ale Rusiei” la nominalizarea „Mass-media responsabil social”. Ca orientare inovațională, începând cu anul 2018, agenția dezvoltă proiecte în format VR și AR care au devenit deja învingătoare în astfel de concursuri internaționale precum „Communicator Awards” și  „European Digital Media Awards”.

205
Tagurile:
Margarita Simonyan
Tematic
Simonyan salută măsurile ce ar permite Russian Today să activeze liber în SUA
Simonyan a ironizat propunerea de eliminare a Sputnik și RT din fluxurile de știri
Simonyan cere ca Facebook să explice motivele eliminării conturilor Sputnik

Загрузка...