Olguța Vasilescu

Arestata DNA Olguța a dat o lecție de eficiență americanilor, francezilor și rușilor!

17278
(reînnoit 14:17 08.03.2018)
Lia Olguța Vasilescu a demonstrat că poate face treabă mai eficient decât americanii și rușii - a adus un succes de marcă României!

BUCUREȘTI, 8 mart — Sputnik, Dragoș Dumitriu. Un cunoscut portal de specialitate din Polonia, "Stadiony", a realizat un clasament "Stadion ROKU" al celor mai frumoase stadioane din lume.

Concursul are două capitole — votul internauților și votul unui juriu de specialitate. Din juriul de specialitate au făcut parte un grup de specialiști în arhitectura, construcția și gradul de utilitate al stadioanelor.

"Pentru a cincea oară am invitat un grup de specialiști să participe", precizează portalul polonez. "Toate stadioanele nominalizate au fost evaluate și rezultatul este titlul echivalent al Stadionului Anului".

Ei bine, în urma rezultatelor publicate ieri, a apărut plăcuta surpriză: clasarea pe locul 4 a stadionului "Ion Oblemenco" din Craiova, care se situează într-o galerie de arene celebre din lume.

Pe pagina sa de Facebook, Lia Olguța Vasilescu a scris, cu firească mândrie, dând mai multe detalii:

"Stadionul de fotbal din Craiova a fost desemnat pe locul 4 între cele mai frumoase stadioane din lume de juriul de specialitate. Câștigătorul competiției este stadionul Luzhiniki, din Moscova, cu 7.84 puncte, urmat de U Arena, din Paris, cu 7.24 puncte, Mercedes-Benz Stadium, din Atlanta, cu 7.12 puncte și Ion Oblemenco, din Craiova, cu 6.98 puncte. In competiție au intrat 40 de stadioane, urmând calificarea in etapa de 25 și finala de 10. S-a notat valoarea arhitecturala, funcționalitatea și originalitatea construcției".

Neuitând de cei care au pus în operă stadionul visat de susținătorii "Campionaei unei mari iubiri", Oana Vasilescu a adăugat: "Felicitări proiectanților, constructorilor și beneficiarilor!".

Ceea ce nu a spus Oana Vasilescu, dar ne face plăcere să precizăm noi, este că edilul craiovean, actual ministru, a construit capodopera recunoscută, iată, pe plan internațional mult mai ieftin decât ocupanții primelor trei locuri.

Astel, stadionul Luzhiniki, din Moscova a costat 473 milioane $.

Stadionul "U Arena" din Paris a costat 438,6 milioane $.

Stadionul "Mercedes-Benz Stadium", din Atlanta a costat… 1.5 miliarde $!

Și, la o diferență de doar 0.12 puncte vine și "Ion Oblemenco" — 63.9 milioane $!

O mai bună dovadă a eficienței nu se putea face! Și când te gândești că, în 2016, primarul (de atunci) al Craiovei, Lia Olguța Vasilescu, a fost ridicată de DNA.

Acuzația de atunci a fost "foloase nemateriale" — adică imagine. Păi și acum e vorba de imagine, chiar una meritată! 

17278
Tagurile:
Ion Oblemenco, Craiova, Stadion, Top, Lia Olguţa Vasilescu
Tematic
Succes important pentru Olguța Vasilescu - în această dimineață
Demisia Olguței Vasilescu - reacții
Olguța Vasilescu a confirmat: Pensiile speciale vor fi eliminate, irevocabil
Olguța Vasilescu: Anunțul pentru pensionari- când intră în vigoare a 13-a pensie
Angela Merkel

Merkel: Germania are nevoie de un dialog cu Rusia

27
Germania are nevoie în continuare de un dialog cu Rusia, pentru că între cele două țări există relații istorice, civice și economice puternice, a declarat Merkel.

BUCUREȘTI, 19 iun – Sputnik. Germania are nevoie în continuare de un dialog cu Rusia, cele două țări au legături istorice, civice și economice puternice, a declarat cancelarul german, Angela Merkel, într-un mesaj video, dedicat celor 80 de ani de la începutul războiului cu URSS.

Vladimir Putin și Angela Merkel
© Sputnik / Сергей Гунеев

“Avem nevoie în continuare de un dialog cu Rusia. Țările noastre au legături istorice, civice și economice puternice”, a declarat cancelarul, adăugând că Germania și Rusia sunt legate de și de o cooperare internațională.

“Pandemia ne-a demonstrat acest lucru, fiind valabil și în cazul luptei cu încălzirea globală, care ne vizează pe toți, iar Rusia joacă aici un rol important aici”, a menționat ea.

Merkel a adăugat că Germania “simte o durere” în legătură cu faptul că recent în Rusia, precum și în Belarus a fost restricționată activitatea societății civile. Potrivit ei, persecutarea demonstranților pașnici și a reprezentanților opoziției “complică semnificativ relațiile noastre”, a spus ea. Germania și UE “nu pot accepta” situația din jurul “Crimeei ucrainene” și susținerea importantă acordată de Rusia Donbasului, a adăugat Merkel.

27
Tagurile:
Angela Merkel, Germania
Tematic
Merkel a comentat situația din jurul „Nord Stream - 2”
MAE rus a comentat scandalul legat de spionarea lui Merkel de către SUA
Putin a declarat că îi va fi dor de Merkel

Загрузка...
Ambuteiaj

UE vrea interzică toate mașinile alimentate cu motorină și benzină până în 2035

215
(reînnoit 18:53 18.06.2021)
Potrivit unui raport, reglementările de reducere a emisiilor luate în considerare de Bruxelles ar putea marca sfârşitul utilizării motorului cu ardere internă. Propunerea radicală a fost întâmpinată de opoziţia producătorilor auto.

BUCUREŞTI, 18 iun – Sputnik. Noile mașini alimentate cu motorină și benzină ar putea fi interzise în bloc în efortul de a atinge obiectivul „emisii zero” pentru vehiculele vândute după 2035, potrivit mai multor oficiali ai UE care au oferit declaraţii pentru Politico.

Regula revoluționară ar putea fi inclusă în „Acordul verde” al Uniunii Europene, care urmăreşte să facă blocul „neutru din punct de vedere climatic” până în 2050. Comisia Europeană ar putea crește obiectivul său pe termen scurt pentru 2030, cerând o reducere de 60% a emisiilor de mașini, un obiectiv mult mai ambițios decât reducerea de 37,5% prezentă în planul actual. Obiectivul ar putea fi ridicat la 100% până în 2035, ceea ar însemna interzicerea automobilelor noi cu motoare cu combustie în următorii 14 ani, au explicat oficialii, potrivit RT

Încă nu este clar dacă propunerea va intra în versiunea finală a planului pentru 2030, care urmează să fie publicată pe 14 iulie. Planul, împreună cu restul punctelor din Acordul Verde, va merge apoi în Parlamentul European pentru aprobare.

Inițiativa a declanșat deja un puternic răspuns negativ din partea producătorilor de automobile din bloc. Hildegard Muller, care conduce lobby-ul auto VDA din Germania, a declarat că reglementarea nu va reprezenta doar „sfârşitul utilizării motorului cu ardere internă, ci și sfârșitul hibrizilor conectabili”.

Un alt lider din industrie a spus că această regulă ar limita opțiunile consumatorilor.

„Dacă veţi avea nevoie de o mașină nouă în 2036, nu veţi avea de ales”, a declarat pentru Politico Sigrid de Vries, care conduce lobby-ul industriei de componente europene CLEPA. „Mașina va avea un motor electric, indiferent dacă se potrivește sau nu nevoilor, dacă este accesibilă sau nu, sau dacă va exista energie verde și infrastructură pentru încărcare.”

Deşi motorul cu ardere internă continuă să conducă, unii producători de automobile, precum Volvo și Volkswagen, au semnalat deja că vor să treacă la automobilele electrice până la sfârșitul deceniului.

215
Tagurile:
UE, Mașini

Загрузка...