Londra

Ambasada rusă a ridiculizat un articol din Daily Mail despre Sputnik și RT

98
(reînnoit 12:03 28.11.2017)
Ambasada rusă din Londra a reacționat cu o glumă la un articol publicat în Daily Mail despre activitatea RT și Sputnik în Marea Britanie

BUCUREȘTI, 28 nov — Sputnik. Ambasada Federației Ruse din Londra a reacționat cu o glumă la articolul publicat de Daily Mail despre activitatea RT și Sputnik.

"Nu afirmăm că toți cei care sunt împotriva Kremlinului au devenit victime ale unei conspirații străine. Însă vrem să înțelegem de ce Whitehall a înființat la Moscova ceea ce se numește BBC și agenția de știri Reuters. Cum arată asta, Nick Robinson?", se spune în mesajul publicat pe contul Twitter al ambasadei.

Într-un articol, editorialistul Nick Robinson afirmă că autoritățile ruse folosesc știrile false pentru a influența procesele politice din lume.

El nu afirmă că toți cei care susțin Brexit sau independența Scoției sunt victime ale unei conspirații străine. Însă vrem să înțelegem de ce Kremlinul și-a plasat la Londra propria companie TV cu denumirea RT sau Russia Today și agenția Sputnik la Edinburg, a scris Robinson.

98
Tagurile:
rt, Ambasada rusă, sputnik, Russia Today, Londra, Marea Britanie

Загрузка...